Svendi Startet 18.August.2008 Link til dette innlegget Startet 18.August.2008 (redigert) Hei! Jeg har en liten RIB på 10fot, og for gøy har jeg tenkt å montere flaggstang bak på motorbraketten. Jeg finner mange typer flaggstangholdere rundt forbi, men alle skal monteres vannrett, jeg trenger en som kan monteres loddrett rett på motorbraketten. Noen som vet om noen, eller har en idè om hvordan jeg kan løse problemet? Mvh Svendi Redigert 18.August.2008 av Svendi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 18.August.2008 Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 Noe slik? http://www.seasea.no/Article.aspx?ArticleNo=1616 Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Svendi Svart 18.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2008 Takk for svar, men den kan dessverre ikke være helt slik. Den må skrus rett innpå motorbrakketten bakerst i båten. Jeg skal prøve å tegne opp sånn nogenlunde forståelig: Trykk for større bilde Jeg er sikkert skamdårlig til å forklare, men bare spør dersom jeg ordlegger meg som en tulling :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.