Kjelli Startet 12.April.2004 Del på Facebook Startet 12.April.2004 Fant denne annonsen på en Bayliner, men aldri sett slikt et tårn. Hva brukes det til? http://www.baatnett.no/GetObject.asp?ObjectID=16232 mvh Kjelli, Baylinerfrelst ennå......... Sitér dette innlegget Link to post
Jon_R Svart 12.April.2004 Del på Facebook Svart 12.April.2004 Må være ypperlig til hvalfangst, bare den svarte stripa rund "tønna" mangler. --ellers er det vel bare å spørre selger!? Sitér dette innlegget Link to post
Radioinspektøren Svart 12.April.2004 Del på Facebook Svart 12.April.2004 Hehe "Min flybridge er høyere enn din"....... - og dermed stakk han rett hjem og snekret seg en som var enda et par meter høyere.... Fint når en skal se etter grunner da ! Hilsen Lars, S/Y Hybris, LK7137 Sitér dette innlegget Mvh Lars Røksund Radioinspektør Telenor Kystradio Link to post
Skin Svart 12.April.2004 Del på Facebook Svart 12.April.2004 Det stemmer nestet det Jon_R. Det er et utsiktstårn til fiske etter eksotiske fiskeslag som Marlin, Tuna, Durado osv Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 12.April.2004 Del på Facebook Svart 12.April.2004 Kan ikke være noe annet enn til BIG FISH fisking! God oversikt i glassklart, turkis vann med nesten hvit sandbunn - du kan se fisken før du fanger den! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
klikk Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Beundrer Amerikanerne litt jeg da. De er liksom på ett høyere plan, bokstavelig talt.., når det gjelder å sette komfort og praktiske løsninger fremfor utseende. Den balkongen er sikkert en kjempefin plass å få oversikt over skjær ol. Men jeg tror vel kanskje mange "nordbaggar" rister på hodet når de får se en slik, vi er mest opptatt av janteloven her i landet.. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 .....vi er mest opptatt av janteloven her i landet.. Du sa det. Helt rett, desverre. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Mariell Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Hei Mysser av slike løsninger nede i Florida. Har endog sett dem med TO høder over flybridge. Og de er som Skin sier "utkikstårn" for lettere se når stor fisk vaker. Om det er så j'''' vakkert er en annen sak. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
JRK Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Hei, Jantelov eller ikke. USA= Gigantomani, lengst, størst og høyest. Dette kalles komplekser av mange andre. Her spiller stabilitet ingen rolle bare man kan sitte enda litt høyere en naboen. Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Hei, Jantelov eller ikke. USA= Gigantomani, lengst, størst og høyest. Dette kalles komplekser av mange andre. Her spiller stabilitet ingen rolle bare man kan sitte enda litt høyere en naboen. Nå tror jeg ikke at det ekstra tårnet går særlig utover stabiliteten. Ihvertfall ikke i forhold til den orginale flybridgen! Tenk så digg å sitte på toppen av den saken med en og cruise utover på blikk stille hav da! Mye bedre enn å sitte i en snekke med mesteparten av kroppen under vannskorpa, med nisselua langt nedover ørene! Neida, ser sjarmen ved det også jeg! Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Hei Klikk, Joda jeg ser poenget ditt, men da tar jeg gjerne danskebåten eller kielferga. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Nå tror jeg ikke at det ekstra tårnet går særlig utover stabiliteten.Tårnet i seg selv endrer neppe så mye på stabiliteten, men når man plasserer et skikkelig mannfolk(0,1 tonn og oppover , under 0,1 er jo feminine ) der endrer det nok litt på stabiliteten. Vakkert er det jo ikke, men sikkert praktik til det formålet det er men for. Er båten et møbel eller en bruksgjenstand.... det er vel forskjellige meninger der. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
klikk Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Tårnet i seg selv endrer neppe så mye på stabiliteten, men når man plasserer et skikkelig mannfolk(0,1 tonn og oppover , under 0,1 er jo feminine ) der endrer det nok litt på stabiliteten. Vakkert er det jo ikke, men sikkert praktik til det formålet det er men for. Er båten et møbel eller en bruksgjenstand.... det er vel forskjellige meninger der. Hehe... Det er klart en person eller flere så høyt er ikke ønskelig med litt gode bølger inn fra siden! Selv er jeg fremdeles litt små-femi med mine 0,095 tonn, men jeg jobber stadig med saken! Det er ett slit! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Snart Bikinisesong og så snakker vi om vekter på 0,1 TONN. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Stormbringer Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Nåja, nærmere 0,12 tonn for oss litt storvokste da Det hjelper godt med noen for å få opp matchvekta før sommersesongen. Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Snart Bikinisesong og så snakker vi om vekter på 0,1 TONN. Jeg pleier nå å holde meg til shorts, bikini hadde blitt litt vel femi kanskje!? Selv pleier jeg kun å ta bikinier av, aldri på! Sitér dette innlegget Link to post
bernt2858 Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Dette tårnet brukes når man fisker Merlin ol fisk (utkikk) Sitér dette innlegget Link to post
bbergs Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 jeg syntes dette er litt kult jeg da. Praktisk er det ikke for oss norbaggare det er vi for konservative til . Men så har vel ikke vi så mye tunfisk og sverdfisk her til lands som vi kan speide efter. He.he Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Kunne være fin å bruke for å speide etter makrellen? Stian Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 amerikanere.... kan ikke annet enn le, de klarer f**n meg å lage absolutt alt så smakløst som mulig. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.