Jump to content

Hva er dette tårnet til?

Kjelli

Recommended Posts

Kan ikke være noe annet enn til BIG FISH fisking! God oversikt i glassklart, turkis vann med nesten hvit sandbunn - du kan se fisken før du fanger den!

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Beundrer Amerikanerne litt jeg da. De er liksom på ett høyere plan, bokstavelig talt.., når det gjelder å sette komfort og praktiske løsninger fremfor utseende.  :wink:

Den balkongen er sikkert en kjempefin plass å få oversikt over skjær ol. Men jeg tror vel kanskje mange "nordbaggar" rister på hodet  når de får se en slik, vi er mest opptatt av janteloven her i landet..  :wink:

Hei

Mysser av slike løsninger nede i Florida. Har endog sett dem med TO høder over flybridge.

Og de er som Skin sier "utkikstårn" for lettere se når stor fisk vaker.

Om det er så j'''' vakkert er en annen sak.

Mariell

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Hei,

Jantelov eller ikke. USA= Gigantomani, lengst, størst og høyest. Dette kalles komplekser av mange andre. Her spiller stabilitet ingen rolle bare man kan sitte enda litt høyere en naboen.

Nå tror jeg ikke at det ekstra tårnet går særlig utover stabiliteten. Ihvertfall ikke i forhold til den orginale flybridgen! Tenk så digg å sitte på toppen av den saken med en  :yesnod: og cruise utover på blikk stille hav da! Mye bedre enn å sitte i en snekke med mesteparten av kroppen under vannskorpa, med nisselua langt nedover ørene!  :wink:  

Neida, ser sjarmen ved det også jeg!  :wink:

Nå tror jeg ikke at det ekstra tårnet går særlig utover stabiliteten.

Tårnet i seg selv endrer neppe så mye på stabiliteten, men når man plasserer et skikkelig mannfolk(0,1 tonn og oppover  :lol:, under 0,1 er jo feminine :lol:) der endrer det nok litt på stabiliteten.

Vakkert er det jo ikke, men sikkert praktik til det formålet det er men for. Er båten et møbel eller en bruksgjenstand.... det er vel forskjellige meninger der.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Tårnet i seg selv endrer neppe så mye på stabiliteten, men når man plasserer et skikkelig mannfolk(0,1 tonn og oppover  :lol:, under 0,1 er jo feminine :lol:) der endrer det nok litt på stabiliteten.

Vakkert er det jo ikke, men sikkert praktik til det formålet det er men for. Er båten et møbel eller en bruksgjenstand.... det er vel forskjellige meninger der.

Hehe... Det er klart en person eller flere så høyt er ikke ønskelig med litt gode bølger inn fra siden! Selv er jeg fremdeles litt små-femi med mine 0,095 tonn, men jeg jobber stadig med saken!  :lol: Det er ett slit!  :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...