Steinarau Startet 13.April.2004 Del på Facebook Startet 13.April.2004 Hei ! Er det noen som har totale bygge mål på denne instalasjonen ! tenker da på lengde fra framkant reimhjul til bakvegg ,samt Reimhjul til fremste del motor ! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Nei, men jeg har en slik installasjon i min Skarpnes9100 :-) Hvis du trenger avstander eller noe, så si ifra så skal jeg måle. Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
sirius Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Hei. Har nettopp kjøpt samme instalasjonen som skal inn i min Bayliner. Byggemålene er ca 640 mm fra motorfundament og opp til toppen av motorens høgste punkt. Lengden fra akterspeilet er ca 1270 mm. Instalasjonen med bravo 2 veier ca 754 kg. Dette er målene som jeg har tatt i en annen Bayliner der det er ferdig instalert. Dette er vel og merke 7.3 d-tronic!! Vet ikke om det er likt på alle 7.3. mvh SIRIUS Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Windy37GM Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 110 cm i underkant 125 cm i overkant (egentlig er det 130 cm pga 2 lepper til vanntanken) 95 cm bred redigert: http://www.marinepower.no/cadritningar_sho...ID=4&SprakID=11 Tegninger på flere motorer inklk 7,3 litern.. Tror vekten med Bravo3 er ca 725 Kg... Skal sjekke dette neste gang jeg er i båten (tror jeg har vekta der i en bok et sted) Alle målene er ca mål Hilsen erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.