Fantino Startet 21.August.2008 Link til dette innlegget Startet 21.August.2008 Har temmelig sikkert behov for å flytte båten min fra Sagvåg på Stord til Husøy på Karmøy sør for Haugesund ila. helga. Distanse: rundt 30 nm. Båt: Se avatar. Antar realistisk slepehastighet rundt 7 knop. Noen som kan ta et slikt oppdrag for en noenlunde fornuftig pris, alternativt har tips til hvem jeg bør kontakte? Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 21.August.2008 Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 hei..hva regnes som fornuftig pris?inkl diesel? Sitér dette innlegget ] Link to post
Fantino Svart 21.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 Tja. Diesel + andre utgifter + litt for bryet (1000-lapp?). Høres det "fornuftig" ut? Har forsåvidt fått tilbud fra en kamerat, men det er fint med alternativ dersom noe skjærer seg ila. helga. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 21.August.2008 Link til dette innlegget Svart 21.August.2008 høres fornuftig ut det..jeg kommer evt fra tau.du kan sende meg en im vist du skulle få behov,så kan jeg sikkert hjelpe deg. Sitér dette innlegget ] Link to post
Fantino Svart 22.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2008 Takk for tilbudet! Det drøyer med avklaring så jeg vet faktisk ikke om det blir behov for slep akkurat nå. Sitér dette innlegget Link to post
slett meg Svart 22.August.2008 Link til dette innlegget Svart 22.August.2008 Synd at Volvo ikke har noe mobilitets garanti! Det hadde vert surt om du fikk problemer i gudvangen el! Hvorfor må du flytte båten? Har de funnet feilen? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 22.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2008 Vurderte alternative steder å reparere båten. Ved evt. injektorproblem er et såkalt "VP-senter" (som Vestmarin på Husøy) bedre utstyrt enn et vanlig servicepunkt. Nå ser det imidlertid ut som om problemet tar en annen retning. Kommer tilbake med info i "D"-tråden når diverse avklaringer er landet. Og ja, en "mobilitetsgaranti" hadde ikke vært av veien.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.