Luigi Startet 21.August.2008 Del på Facebook Startet 21.August.2008 Noen som kjenner til om det finnes en klubb for Bavaria motorbåter? Ser at det finnes en klubb for seilbåter på www.bavariaklubben.no, men seilbåt og motorbåt eiere har som regel grunnleggende forskjellige oppfatninger av ting:) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 Har selv også tenkt at det ville vært fint....dvs. 2 underavdelinger av bavariaklubben, seil og motor.... Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 Det er jo bare å foreslå for bavariaklubben å åpne en avd. for motorbåt. Forumsidene er omtrent døde så de trenger flere. Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 23.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2008 Jeg prøvde å sende epost via nettsidene, men det gikk ikke pga teknisk feil.... Litt rart at det ikke er aktivitet der, for jeg trodde det var en av de største klubbene med over 1000 medlemmer - var i alle fall det en seiler sa til meg i går. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 25.August.2008 Del på Facebook Svart 25.August.2008 Har også lurt på det samme. Flott om det blir tatt et initiativ. Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 26.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.August.2008 Tja... Litt rart hvis seilgutta har over 1000 medlemmer (ble jeg fortalt av en bekjent), og klubb sidene er helt døde... Det man burde gjøre i første omgang, er vel å be moderator her om å opprette en egen gruppe for Bavaria, Windy osv....? Jeg kan godt være med på noe av det som må gjøres, men har ikke så veldig mye tid disse dager. Nyfødt kid i huset og jobber i en jobb der jeg er alt for mye på kontoret. Noen som har noen forslag? Så jo at domenet bmb-klubben.no var ledig, men tror ikke jeg får it ansvarlig på jobben til å gå med på å sette opp en linux boks her, men kan jo alltids høre. Hadde vel ikke vært verre enn at man i første omgang satte opp et forum? Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 26.August.2008 Del på Facebook Svart 26.August.2008 Vi kunne sikkert også bedt Ingar om et lukket forum her på nettet. Mins det var et eller annet med at seilbåtklubben til Bavaria ikke ville ha ansvar for å opprette en motorbåtklubb, men mulig jeg husker feil. Men sjekke gjerne mulighetene for å laget noe eget. Det skal jo selvsagt driftes, og det er jo litt jobb.. Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Ja det kunne vært morro med en klubb for bavaria motorbåter. Er det noen som vet hvor man får nytt diesel lokk til bavaria? gikk i sjøen i kveld Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
mhemil Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 Lenken som skal holde igjen lokkene er for svak og min lenke til vannpåfyllingen har røket, dog har jeg ikke mistet lokket. Du må vel kontakte Lunde. Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 29.August.2008 Del på Facebook Svart 29.August.2008 Ja bestillte ny i dag. skulle sende omgående Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
mhemil Svart 29.August.2008 Del på Facebook Svart 29.August.2008 Bra. Du får vel neppe festet sikkerhetslenken, det er en større operasjon for å gjøre det, så du får være forsiktig heretter Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 29.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2008 Er det noen som vet hvor man får nytt diesel lokk til bavaria? gikk i sjøen i kveld Ring Lunde Motorbåt - jeg mistet tank lokk "nøkkelen" og ringte på formiddagen. Dagen etter lå den i postkassen. En ting skal de gutta få på seg (på Lunde Motorbåt), de er flinke med kundeservice synes jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 31.August.2008 Del på Facebook Svart 31.August.2008 (redigert) Har også utrolig positiv erfaring med Lunde. Har ikke hatt noe mer en noen småting, men alltid møtt med en utrolig serviceholding fra Robin. For noen uker siden skrudde beslagene i kalesjen seg ut og forsvant. Ringe til Lunde og kort tid etter lå en neve med nye. Sånt skal det være! Prøvde å kontkate Norsk Bavaria Klubb (som er for seilbåtfolk), men det er en feil med tjenesten for å kontakt dem. Noen som har epost til dem, ev. ville ring noen i styre for å høre? Redigert 31.August.2008 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Det var Robin som monterte baugspydet på båten min.... Sitér dette innlegget Link to post
Hidravasen Svart 3.September.2008 Del på Facebook Svart 3.September.2008 Ja Lunde Båt Vest skal ha skryt for oppfølging etter salg. Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Ingeborgimevind Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Jeg lurer jo i grunnen på om det finnes en bavariaklubb i det hele tatt?? Nettstedet deres er, som noen har skrevt i denne tråden, preget av laber aktivitet, men i tillegg har jeg prøvd å kommunisere med klubben via diverse kanaler, uten respons. Er det noe jeg ikke har skjønt, eller er det noen som har tips om hvordan få klubben i tale? Sitér dette innlegget HF: LB3GH Link to post
Sun Flyer Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Lunde båt er mest opptatt med å redusere aktiviteten for tiden. Kontoret i Bergen ble lagt ned forrige uke. Bavariaklubben våkner nok likevel til live når våren kommer. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Seiljåtten Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Ja, det gjelder vel å tilpasse seg markedet, og båtbransjen er vel ikke noe unntak fra resten av næringslivet sånn sett. Skal man ha eget kontor i bergen, så må vel det være fordi det er mest lønnsomt. Når det er sagt tror jeg lundebaat klarer fint å følge opp kunder i bergensområdet uten å nødvendigvis ha et eget kontor der. Selv har jeg 30 mil til lundebaat, og de har fulgt opp min båt veldig bra via lokal kompetanse som de har/lager avtaler med. Nå vet jeg ikke hva slags avtale de hadde med det kontoret i bergen, men de har jo måttet permittere egne folk, så da må vel slike tiltak også speile resten av driften. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Jeg lurer jo i grunnen på om det finnes en bavariaklubb i det hele tatt?? Den finnes, men den er lite i bruk for tiden. Brukte den ved spørsmål før, men glemte passordet og etter det er jeg kun og leser. Dårlig bidragsyter selv. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Lunde båt er mest opptatt med å redusere aktiviteten for tiden. Kontoret i Bergen ble lagt ned forrige uke. Det var vel overkill med kontorer både i Stavanger og i Bergen. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
SRA Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Lunde båt er mest opptatt med å redusere aktiviteten for tiden. Kontoret i Bergen ble lagt ned forrige uke. Bavariaklubben våkner nok likevel til live når våren kommer. og de bygget nyligt nytt og større i Stavanger Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 og de bygget nyligt nytt og større i Stavanger Tenker du lokalene på Grasholmen? eller har de bygget enda mer? Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 9.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Dette er jo ikke noe Lunde Motorbåt as trenger å belastes med? Er det ingen sjeler her i forumet som kunne bli med på å lage en klubb? Det litt jobb med å håndtere kontingenter og medlemmer, men vi er vel såpass mange at noen burde klare å sparke igang noe? Kan ikke se hvorfor Grill-Dress-Princess-Gutta skal ha det bedre enn oss:)) Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Tenker du lokalene på Grasholmen? eller har de bygget enda mer? Yepp, ikke helt nye men skrev det i kontrast til Sun Flyer sin påstand om at det eneste Lunde Båt var opptatt av var å redusere aktiviteten. Lunde båt er mest opptatt med å redusere aktiviteten for tiden. Kontoret i Bergen ble lagt ned forrige uke. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 (redigert) Har heller aldri fått svar på mail fra Bavariaklubben. Den virker passiv. MEN jeg er gjerne med på å danne en klubb. Det gikk ann i første omgang å søke Ingar eller Skipsrådet om å få etablere et eget lukket området her inne. Det er driftsmessig det enkleste, eller hva? Når det gjelder Bergen Båt, er de vel et selvstendig selskap uavhengig av Lunde (som er importør). Iallefall har jeg inntrykk av at det er slik med Kr.sands forhandleren (Båtspesialisten). Men de har jo selvsagt utstrakt samarbeid. Redigert 10.Oktober.2008 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.