Ribtjenester Svart 10.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Ja en Bavaria sport klubb hadde vel vært tingen:-) Er det noen flinke data folk som kan melde seg så hadde jo det vært knall kult og fått i gang Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Luigi Svart 10.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Oktober.2008 Båtspesialisten er et eget selskap som kjøper båter av Lunde Båt as, slik at det sånn sett er et eget selskap - ja. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 11.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2008 Dette er jo ikke noe Lunde Motorbåt as trenger å belastes med? Er det ingen sjeler her i forumet som kunne bli med på å lage en klubb? Det litt jobb med å håndtere kontingenter og medlemmer, men vi er vel såpass mange at noen burde klare å sparke igang noe? Kan ikke se hvorfor Grill-Dress-Princess-Gutta skal ha det bedre enn oss:)) Jeg melder meg dispoibel hvis vi kan dra igang en bavaria motorbåt klubb. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Sydvesten Svart 11.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2008 De som tror at Lundebåt er de som driver Bavariaklubben vet nok ikke hva de snakker om, men det er neppe noe nytt for folk flest.. Det som Lundebåt gjør er at de linker til klubben på sine hjemmiesder... Aktiviteten på et forum er det medlemmene som sørger for og ingen andre, så de som ønsker mere aktivitet hos Bavariaklubben kan jo bare sette i gang... Det er helt sikkert mulig å dele forumet hos Bavariaklubben i et eget motorbåtforum hvis man synes det mye trafikk på det generelle Bavaria forumet.... utover dette så ser ikke jeg noe poeng med deling... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Victora III Svart 13.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2008 Jeg melder meg dispoibel hvis vi kan dra igang en bavaria motorbåt klubb. Veldig bra. Sendt deg en IM. Også sendt en IM til Ingar med spørsmål om hva vi kan få til her inne. Hvem ønsker i så fall å være med? Sitér dette innlegget Link to post
Sa Gavina Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 (redigert) Hei. Ønsker gjerne å delta. Redigert 2.November.2008 av Sa Gavina (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Vi startet også en slik tråd for trawlereiere. I dag har vi egen klubb med egne hjemmesider. Vi har en egen trawlertråd som omhandler generelle ting vedr. båttypen. I høst hadde vi vårt første treff. Sett i gang og dann en Bavariaklubb! mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
FroSjo Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Bavariaklubb også for motorbåter! Ja, det finnes nå en Bavariaklubb for seil- og motorbåter. :-) Følg BAVARIAKLUBBEN-Rogaland på Facebook og på nett: www.Bavariaklubben-Rogaland.no Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 16.Mai.2014 Del på Facebook Svart 16.Mai.2014 Hmm ja ble det noe av dette?Ser den linken over ikke er aktiv...Hadde vært flott med ett felles forum for bavariamotorbåt-eiere også. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
KongKing Svart 16.Mai.2014 Del på Facebook Svart 16.Mai.2014 (redigert) Den enkleste måten å få til en klubb på nettet som er aktiv er vel å lage en lukket (trenger den å være lukket forresten?) Facebook-gruppe? Da er det lett å melde seg på og det vil poppe opp oppdateringer på facebookveggen til medlemmene. Slik blir medlemmene stadig minnet på klubben og det er lettere å bidra enn å måtte oppsøke en nettside. Vet at ikke alle er på Facebook, men det er bare å lage en bruker, noe man måtte ha gjort på et lukket forum uansett. Alternativt kan man ha en "vi med Bavaria motorbåt"-tråd her på forumet, slik som f,eks Scand baltic-eiere har. Kk Redigert 16.Mai.2014 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sidestick Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Jeg synes også det kunne vært fint med en Bavaria klubb for oss "sport"ere.. Jeg er med! :-) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Vi danner en liten lokal til å begynne med vi da :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Sidestick Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Vi danner en liten lokal til å begynne med vi da :) Hehe Jepp! Skal vi kalle den pir 0..? :-) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Ja nå er vi jo 3 bavaria sport på pir 0 då vi kan begynne der :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
spk Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Gratulerer med (nasjonal)dagen alle sammen! Bavariaklubben Rogalander aktivt - den ble stiftet for et par uker siden og web sider er under oppbygging. Både Bavaria motor- og seilbåter kan melde seg inn.. Sitér dette innlegget Link to post
spk Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Beklager skrivefeil i innlegget.. 17. feiring med bunad i båt har tatt på. Søk opp Bavariaklubben Rogaland på facebook. Sitér dette innlegget Link to post
Goodtimes Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Laget en på facebook". Bavaria motorbåt" Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 (redigert) Satt akkurat å søkte etter en bavaria motorbåtklubb. Jeg joiner iallefall om det finnes :) Redigert 11.Juni.2014 av bergetun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Jeg finner den ikke på Facebook ? Finner bare den som et til bavaria i leangbukta. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Brattåsen Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Blir gjerne med jeg også? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Goodtimes om du ikke har laget den så kan jeg sikkert fikse en side? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.