Jump to content

Finnes det en Bavaria klubb for motorbåter?

Luigi

Recommended Posts

Dette er jo ikke noe Lunde Motorbåt as trenger å belastes med? Er det ingen sjeler her i forumet som kunne bli med på å lage en klubb? Det litt jobb med å håndtere kontingenter og medlemmer, men vi er vel såpass mange at noen burde klare å sparke igang noe? Kan ikke se hvorfor Grill-Dress-Princess-Gutta skal ha det bedre enn oss:))

Jeg melder meg dispoibel hvis vi kan dra igang en bavaria motorbåt klubb. :flag:

www.ribtjenester.no

De som tror at Lundebåt er de som driver Bavariaklubben vet nok ikke hva de snakker om, men det er neppe noe nytt for folk flest.. Det som Lundebåt gjør er at de linker til klubben på sine hjemmiesder...

Aktiviteten på et forum er det medlemmene som sørger for og ingen andre, så de som ønsker mere aktivitet hos Bavariaklubben kan jo bare sette i gang... Det er helt sikkert mulig å dele forumet hos Bavariaklubben i et eget motorbåtforum hvis man synes det mye trafikk på det generelle Bavaria forumet.... utover dette så ser ikke jeg noe poeng med deling...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

• 3 uker senere...
  • 5 år senere...
  • 2 uker senere...

Den enkleste måten å få til en klubb på nettet som er aktiv er vel å lage en lukket (trenger den å være lukket forresten?) Facebook-gruppe? Da er det lett å melde seg på og det vil poppe opp oppdateringer på facebookveggen til medlemmene. Slik blir medlemmene stadig minnet på klubben og det er lettere å bidra enn å måtte oppsøke en nettside. Vet at ikke alle er på Facebook, men det er bare å lage en bruker, noe man måtte ha gjort på et lukket forum uansett.

Alternativt kan man ha en "vi med Bavaria motorbåt"-tråd her på forumet, slik som f,eks Scand baltic-eiere har.

Kk

Redigert av KongKing (see edit history)
  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...