Sun Flyer Startet 22.August.2008 Del på Facebook Startet 22.August.2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/22/544445.html Er det bare meg som syns at dette er latterlig og at noen er utrolig dårlige tapere? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sydvesten Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 Synes dette var morsom lesing, og når man ser på hvordan hobbyseilerene ser på regattaene de deltar i, så synes jeg ikke det er det minste rart at "seilerne" bruker alle midler som er tilrådighet og litt til i en OL finale. Men danskene "haler" nok dette i land slik de også gjorde i finalen Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
KAT Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 (redigert) Heia Danmark Bare nå ikke Danmark trekker båten sin fra konkurransen og ber om at alle resultatene slettes. Nesten som i en glødende drøftelse i et herværende forum Redigert 22.August.2008 av KAT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 Doping! Garantert! Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 (redigert) Danskene har no reist hjem no, Kineserene og Spanjakkene klarer aldri å få ta desse medaljene. Jeg hadde gjømt dei godt og nektet å ta telefonen. Oppfordere herved dei norske sprangrytterene å gjøre det samme vist dei blir tatt i doping Redigert 22.August.2008 av TB2855 (see edit history) Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Hansi Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 OT: Og iht hva som skrives i avisene er sjansene store for at bronsen til sprangrytterne går tapt. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 23.August.2008 Del på Facebook Svart 23.August.2008 Som vanlig skjuler journalistene virkeligheten godt. Dreier ikke dette seg om femminuttern? Er de på vannet og har rapportert utstyrsbytte til sekretariatet innen femminuttern så er det OK. Eller? Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 23.August.2008 Del på Facebook Svart 23.August.2008 Danskene beholder seilergullet Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 23.August.2008 Del på Facebook Svart 23.August.2008 Jeg tolker den første protesten slik at man reagerte på at starten gikk etter oppsatt tid, ikke at danskene klarte å komme seg over startstreken innenfor femminuttern? At det var dårlig vær? Men hverken denne protesten eller den som gikk på dårlig vær var vel egentlig rettet mot danskene? Hvis man skulle tatt dem til følge så måtte vel i så fall alle seilt om igjen - noe danskene neppe hadde kommet dårligere ut av? Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.