Jump to content

At kvinnfolk ikke lærer!!

Allan E

Recommended Posts

Hentet fra TA 13/4-04.....

En 47 år gammel mann gikk fullstendig berserk da en kvinne spurte om han kunne flytte bilen.

Politiet sier at kvinnen kun spurte 47 åringen om han kunne flytte bilen sin slik at hun kom forbi. :discuss

Da gikk han til angrep på kvinnen med flere slag :crazy::lol:, han helte også maling og kastet bunnstoff i ansiktet på damen.

Kan vente seg en kraftig reaksjon fra politiet. :nono:

Tenk å bli forstyrret i et slikt viktig arbeid da.

............ og kastet bunnstoff i ansiktet på damen.......

Så vidt jeg kan forstå må dette være gjort i aller beste mening, og når han først spanderer kostbar bunnstoff må det jo ha en god grunn.

Ja jeg ser faktisk for meg to mulige grunner;

a) han mente at hun hadde behov for en "understellsbehandling"

b) han ville hjelpe henne med å forebygge skjeggvekst og annen uønsket groe

Som sagt; sikkert gjort i beste mening  -  og derfor slett ikke noe til å ta på vei for.

Så vidt jeg ser av artikkelen forlangte han ikke engang betaling for bunnstoff og maling; altså en sann kavaler :lol:

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Pass nå på gutter, "kvinnfolket" mitt er ivrig bruker på min ident - pålogging. Likte ikke dette her! På sjøen er det rom for alle. "Kvinnfolk" også!  :lol:

He, he, dette må du ta som det er, harmløs galgenhumor! Jeg synes "ånden" på dette forumet generelt vitner om solide og høflige mannfolk (for de fleste brukerne er jo det), med stor respekt for kvinner!  (Skulle selvsagt bare mangle!) For min egen del har jeg to store lidenskaper i mitt liv, det er madammen og prammen. I nettopp DEN rekkefølge! :lol:

Siden vi er inne på det:

Forumet må vel sies å være relativt mannsdominert, og det er litt trist at ikke flere kvinner våger seg innpå. Hvordan få flere damer til å poste?

Unnskyld meg, men litt uhøytidelig sagt: blir ikke det det samme som å lure på hvordan få flere menn inn i syklubbene?  :cheers:

mvh

M.

Marna

Båtliv i praksis er godt representert med begge kjønn.

Ikke helt enig med deg Lasse. Blandt alle som er på sjøen er det nok nokså likt, men med skipper - ansvar (og evt. som styrmann) er fordelingen veldig skjev.

Mye av det vi diskuterer her har med vedlikehold, utstyr, føring av båt osv og der er gutta dominerende. Båten, den siste mannsbastionen ? (Selv om unntakene blir flere og flere)

Gerhard

Det er bare havnesjefen (undertegnete) og båthengeransvarlig som er av det andre kjønn i styret.

Ha, - så "sjefen" er hannkjønn? Tenkte jeg det ikke!  :cheers::smiley:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...