Allan E Startet 13.April.2004 Del på Facebook Startet 13.April.2004 Hentet fra TA 13/4-04..... En 47 år gammel mann gikk fullstendig berserk da en kvinne spurte om han kunne flytte bilen. Politiet sier at kvinnen kun spurte 47 åringen om han kunne flytte bilen sin slik at hun kom forbi. :discuss Da gikk han til angrep på kvinnen med flere slag , han helte også maling og kastet bunnstoff i ansiktet på damen. Kan vente seg en kraftig reaksjon fra politiet. :nono: Tenk å bli forstyrret i et slikt viktig arbeid da. Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 også bunnstoff som faktisk koster litt i innkjøp! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 ............ og kastet bunnstoff i ansiktet på damen....... Så vidt jeg kan forstå må dette være gjort i aller beste mening, og når han først spanderer kostbar bunnstoff må det jo ha en god grunn. Ja jeg ser faktisk for meg to mulige grunner; a) han mente at hun hadde behov for en "understellsbehandling" b) han ville hjelpe henne med å forebygge skjeggvekst og annen uønsket groe Som sagt; sikkert gjort i beste mening - og derfor slett ikke noe til å ta på vei for. Så vidt jeg ser av artikkelen forlangte han ikke engang betaling for bunnstoff og maling; altså en sann kavaler mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Petterøe Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Hadde nå bare fruentimmeret slått av en båtprat først, ville alt ordna seg.............. Han blir nå plaga av polti, mens hun har fått baatplassen på nakken. Vet ikke helt hva jeg ville valgt.......... (Jmf. NB). :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Skam dere. :nono: Finnes ingen grunn til å slå en dame..... Bunnstoff skal på båten dermed basta Mvh Pjolter med oppdragelse Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Akira Maru Svart 13.April.2004 Del på Facebook Svart 13.April.2004 Pass nå på gutter, "kvinnfolket" mitt er ivrig bruker på min ident - pålogging. Likte ikke dette her! På sjøen er det rom for alle. "Kvinnfolk" også! Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
Skvulpen Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Pass nå på gutter, "kvinnfolket" mitt er ivrig bruker på min ident - pålogging. Likte ikke dette her! På sjøen er det rom for alle. "Kvinnfolk" også! He, he, dette må du ta som det er, harmløs galgenhumor! Jeg synes "ånden" på dette forumet generelt vitner om solide og høflige mannfolk (for de fleste brukerne er jo det), med stor respekt for kvinner! (Skulle selvsagt bare mangle!) For min egen del har jeg to store lidenskaper i mitt liv, det er madammen og prammen. I nettopp DEN rekkefølge! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Siden vi er inne på det: Forumet må vel sies å være relativt mannsdominert, og det er litt trist at ikke flere kvinner våger seg innpå. Hvordan få flere damer til å poste? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2004 Kan bare svare for min familie: Fruen er overhode ikke inntressert i data, internett eller andre ting denne boksen brukes til. Jentungen har brukt den veldig mye, 2 år med it+ internett i 8-10 år. Kan bruke nettbanken til nød! Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Siden vi er inne på det: Forumet må vel sies å være relativt mannsdominert, og det er litt trist at ikke flere kvinner våger seg innpå. Hvordan få flere damer til å poste? Unnskyld meg, men litt uhøytidelig sagt: blir ikke det det samme som å lure på hvordan få flere menn inn i syklubbene? mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
bliss X Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Unnskyld meg, men litt uhøytidelig sagt: blir ikke det det samme som å lure på hvordan få flere menn inn i syklubbene? mvh M. Gjør det? Båtliv i praksis er godt representert med begge kjønn. Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Det var en meningsytring med godblunk! Selvsagt har du rett, men på den annen side er det av og til befriende å befinne seg i en "gutteklubb". Visse ting trengs liksom ikke forklares da :-) mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Baywatch Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Ja jeg ser faktisk for meg to mulige grunner; a) han mente at hun hadde behov for en "understellsbehandling" b) han ville hjelpe henne med å forebygge skjeggvekst og annen uønsket groe :wink: Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Båtliv i praksis er godt representert med begge kjønn.Ikke helt enig med deg Lasse. Blandt alle som er på sjøen er det nok nokså likt, men med skipper - ansvar (og evt. som styrmann) er fordelingen veldig skjev. Mye av det vi diskuterer her har med vedlikehold, utstyr, føring av båt osv og der er gutta dominerende. Båten, den siste mannsbastionen ? (Selv om unntakene blir flere og flere) Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Lederen i den lille båtforeningen vår er en kvinne, samme gjelder kasserer og sekretær. Det er bare havnesjefen (undertegnete) og båthengeransvarlig som er av det andre kjønn i styret. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Mye av det vi diskuterer her har med vedlikehold, utstyr, føring av båt osv og der er gutta dominerende. Gerhard Men det er sevlsagt fritt fram for å diskutere andre sider ved båtlivet også, så jeg ser ikke helt problemet .... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Det er bare havnesjefen (undertegnete) og båthengeransvarlig som er av det andre kjønn i styret.Ha, - så "sjefen" er hannkjønn? Tenkte jeg det ikke! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
BEG Svart 14.April.2004 Del på Facebook Svart 14.April.2004 Men det er sevlsagt fritt fram for å diskutere andre sider ved båtlivet også, så jeg ser ikke helt problemet .... Hvordan vaske opp i stiv kuling? (når kjerringa ser dette blir det ) Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
alf Svart 15.April.2004 Del på Facebook Svart 15.April.2004 Herre gud altså. Og fru gud dersom det passer bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.