alfb Startet 22.August.2008 Del på Facebook Startet 22.August.2008 Fikk oljelys på den ene motoren i dag (Mercruiser 4,2 D-tronic 250hk) etter at jeg hadde byttet dieselfiltrer (?) Oljenivå/trykk er normalt. Er det noen som vet om dette lyset har flere funksjoner? Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 22.August.2008 Del på Facebook Svart 22.August.2008 Har helt lik motor alfb. Ja det tror jeg det er, på min lyser lyser olje lampen dersom beholderen med gearolje er for lavt. Det kan jo hende du har fått løsnet noen kontakter eller ledninger til føleren dersom du har skiftet filter. Filteret sitter vel omtrent på samme brakett. Det er også en kontakt med kabel in til en giver omtrent på midten av blokka. Sjekk kabler og kontakter rundt filter og på siden av motor blokka. Så er det nokk i orden skal du se. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 24.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2008 Joda, hadde nok vært borti ledning til nivå på drevolja :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.