VO`n Startet 22.August.2008 Link til dette innlegget Startet 22.August.2008 Etter å ha byttet motor på snekka og brukt samme propell går båten svært dårlig. Den går fint opp til en ca 4 knop og etter det øker turtallet og båten går ikke fortere. Må man prøve seg frem på størrelser på hvem propell som passer båten best? Sitér dette innlegget Link to post
Fjord24 Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 Litt info om snekka, motor(gammel og ny) og gearutveksling så får du nok lettere hjelp her. Sitér dette innlegget Link to post
Stitch Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 Det burde vel motorleverandøren klare å svare deg på ? Oppgi type båt etc, så er det en smal sak for dem å regne ut. Jeg byttet propell på min båt i våres og båten funker helt konge. Vallø Motor i Tønsberg fikset det for meg. Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.