Ex Vengsøyfjord Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Huffameg da! Idag fikk jeg 4 kasser med storsei pluss en torsk på 13 kg. (vekta var tatt når den var sløyd) Å ingen slåmaskin? (for dere andre: intern humor) Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Høvdingen Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 I saltstraumen er det nokså ofte at turistene får seg selv eller naboen på kroken. En tidligere nabo fortalte en kveld han kom derfra om et tysk par som var og fisket. "Hun tok et skikkelig kast sideveis og kikket utover havet etter nedslaget", sa han "det hun ikke så var at ektemannen gikk i kne med hendene foran ansiktet" "når vi fikk han på beina hadde han en krok i nerleppa, en i øverleppa og den tredje satt fast i tunga" Så kommer gammelnaboen med kongekommentaren; "men han sa ikke et ord" Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 nei slåmaskinen så jeg ikke! Kanskje den havnet i noen annes lenke? Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 lange 3.5kg fisket med agn. Sitér dette innlegget ] Link to post
Dreamer Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Hvor mye veide giganten? Taksert av hvalfanger til ca 600 kilo. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 27.August.2008 Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 (redigert) Var ute og trakk et trollgarn jeg satte ut igår idag. Fikk vel den største fangsten hittil i mitt liv. En torsk på rundt 5kg! Misunnelig nå Troll20? :smash: Fisken er sløyd på bildene... Sleipner93 Redigert 27.August.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 27.August.2008 Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 Du skrøyt så fælt på Telefon at jeg måtte gå inn å sjå. Ikke dårlig. Pappa fikk en på 17 kilo for 2 år siden på vintern. Skal sjå om jeg finner bild. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sjarkens venn Svart 27.August.2008 Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 (redigert) Da har jeg vært ute å trukket garnlenkene mine. :smash: Dette er ikke på langt nær min største fangst, men det er første gangen jeg har fått 2 kveiter på en dag! Slå den p-kaill! Lagt til: Og det ser sannelig ut til at den unike "mastgjøken" har gitt båten god fiskelykke. Det blei no koking ihvertfall. Redigert 27.August.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 27.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 Eg e no imponert over fangsten din du sjarkens venn. Det har blitt lite tid til fiske den siste tiden da tida går med til Malo prosjektet mitt. I morra går dekksplankene inn..., forresten du må ha et godt kveitehaill... Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 28.August.2008 Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 Glad jeg har sluttet med fiske når jeg ser hvilke monstere dere drar opp Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
hengefjes Svart 28.August.2008 Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 ...men det er første gangen jeg har fått 2 kveiter på en dag! Dæsken steike - litt misunnelig nå ja Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Sleipner93 Svart 28.August.2008 Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 Flott fangst Eirik, men jeg venter bilder av noen store torsker! Colaen ser jeg også du har på plass! Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 28.August.2008 Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 p-kaill: æ træng ikke kveithaill når æ har "mastgjøken"! hengefjes: hiv ut noen lenker garn, kanskje du også får litt kveite? :P sleipner93: jadda stor torsk skal bli, men no har eg tatt garnan på hekken og langhelg ombord i en annen sjark venter. Cola må man forresten ha hvis man skal få fisk. Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 30.August.2008 Link til dette innlegget Svart 30.August.2008 Taksert av hvalfanger til ca 600 kilo. :eek: And we have a winner! Sitér dette innlegget Link to post
rogsir Svart 30.August.2008 Link til dette innlegget Svart 30.August.2008 Fikk en torsk på 10,6 kg sist i juni mnd. har også sveiva en fisk som min gamle bestefar kalte for håkjerring opp til båtripa for veldig mange år siden, denne var stor i mine øyne da, men den fikk leve livet videre med en stykk sølvpilken i siden. da snøret røk ved forsøk på å skjære løs stakkaren. Badet ikke mer den sommeren... Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 (redigert) Her er et bilde av fangsten jeg fikk 2. juledag Torsk på 29 kilo, 23 kilo veide den sløyd. Redigert 20.Mars.2009 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bluemarlin Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 (redigert) Min største fisk, kveite på 21 kg tatt på stang september 2008. Kveite Redigert 20.Mars.2009 av bluemarlin (see edit history) Sitér dette innlegget På Yttersia Link to post
VO`n Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Når jeg ser hva enkelte haler opp av havet har ikke jeg mye å vise til Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 20.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2009 Bra med torsk på denne tiden av året .. Sitér dette innlegget Link to post
Vengsøyværing Svart 26.April.2009 Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Sjarkens venn: har du bilde av den unike "mastgjøken"?? Sitér dette innlegget Link to post
Thomas Riis Svart 26.April.2009 Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Mine rekorder. Alle tatt på sluk. Sei: 17 kg Lyr: 1 kg Torsk: 13 kg (Lus)uer: 2 kg Brosme: 5 kg Gjedde 8kg abbor 1,5kg Sitér dette innlegget Det perfekte liv inneholder sommer, sol, båt, damer og alkohol. Link to post
HomeFunk Svart 26.April.2009 Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 må vel bidra litt jeg og Seien, fisket den 25. april i år Torsken den 24. april torsken var ca 11 kg sløyd, sei`en var ca 8 kg sløyd Ser jo nesten ut som det har skjedd et mord her og så vanket det ca 450kg småsei i tillegg, her er et lite utdrag (tok ca 5 min og få dette) alt tatt på juksamaskin Sitér dette innlegget Har lyst på båt, i type sjark o.l. Har ingen/liten erfaring me båt og sjø-livet. Ønsker info om ulike trebåter(typer?) dens fordel og "bakdel" info kan sendes pr IM eller Email: homefunk15@yahoo.no Link to post
Nordvesten Svart 15.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2009 fikk den her på stang i fjor, har ikke peiling på hvor tung den var, men den var TUNG Sitér dette innlegget - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
27 knop Svart 15.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2009 Mine rekorder. Alle tatt på sluk.(Lus)uer: 2 kg Du kan nok kutte lus-parentesen, for dette var nok en rein uer. Lusuer er neppe å fange over kiloen, da norsk sportsfiskerekord er på 0,777 kg fra 2008. ;) Men en imponerende fangstliste du har der!! Sitér dette innlegget Link to post
bluemarlin Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Ny rekord på kveite: 33 kg Her er bilde av kveita ved siden av datteren min. Film av hele kampen har jeg her Sitér dette innlegget På Yttersia Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.