Roggen Startet 23.August.2008 Link til dette innlegget Startet 23.August.2008 Er det noen som har koblingsskjema for fjernkontroll (kabel) til en Quick Heron 512 ankervinsj? Seatronic er stengt på lørdager og jeg finner ikke dette noen steder på internett. Sitér dette innlegget Link to post
Athene Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 De har hjemmeside http://www.quickitaly.com/ De er flinke til å legge ut alt av tekniske data, montasjeanvisninger, skjemaer osv, så du burde finne det du trenger, men akkurat nå når jeg prøver kommer ikke siden opp... Sitér dette innlegget Link to post
Roggen Svart 23.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 Hjemmesiden til Quick har vært nede i over et døgn, finner ikke samme info noen andre steder. Sitér dette innlegget Link to post
Athene Svart 23.August.2008 Link til dette innlegget Svart 23.August.2008 Jeg kjenner ikke Heron-vinsjen, men idag er vel fjernkontrollen den samme, uansett vinsj? Jeg har den nyeste håndkontrollen med "up", "down" og LED-lys-knapp. Har ikke behøvd å operere håndkontrollen ennå, men når jeg monterte kabelen mellom håndkontrollpluggen og releboksen noterte jeg at fargene på ledningene der er: brun: +12v (up/down-knapper) blå: "up"-signal svart: "down"-signal turkis: - (LED-lys) lilla: +12v (LED-lys) Håper det kan være til nytte! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.