bing Startet 25.August.2008 Link til dette innlegget Startet 25.August.2008 Hei jeg skulle gjerne hatt en båtplass i Frogn Akershus Oslo buskerud eller omegn. jeg kunne gjerne tenkt meg og kjøpe men har ikke 300000 og rutte med, er det noen som vet om en forening som det ikke er alt for lang venteliste på? Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 25.August.2008 Link til dette innlegget Svart 25.August.2008 Prøv i sandtaket i Storsand. Se http://www.heromarin.no/sommer-_og_vinterhavn.htm for kontaktinfo. Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 (redigert) Sett deg på venteliste i nærmeste havn.....3-4-5- år går raskt når du skal bestemme deg for båt osv. og i mellomtiden får du sikkert en kommersiel plass eller sesongplass et eller annet sted i indre Oslofjord. Enkelte kommuner prioriterer egne innbyggere. Redigert 26.August.2008 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BigRevi Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Det er ute på øyene i indre oslofjord at ventelisten er minst. På gressholmen er det 3 års ventetid, og man kan sikkert klare å leie plass etter et år ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.