ok67 Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Med den holdningen som enkelte legger for dagen, så håper jeg at de ikke tar opp båten, men bruker den aktivt hele året. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Det hadde jo vært det beste, men tviler på at de har budsjett til det Tror ikke behovet for politibåt på sørlandet er noe særlig fra oktober til mai da nesten 100% tar opp båtene om vinteren! Sitér dette innlegget . Link to post
Hilmar 2 Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 (redigert) Ser nå at du ikke har blitt tatt alikevel. Mener den tråden skulle vært stengt og slettet, i og med at Du ikke har postet den selv. Men at en annen har postet. Din Bror bør få seg sin egen bruker, Slik at missforståelser som dette ikke skal oppstå. Men mener selv at det var et teit spørsmål, Det sier seg jo selv : "Når tar polisen opp båten slik at jeg kan kjøre ulovlig" Medlemmer skal ikke oppfordre andre om hvordan man kan utføre ulovlige handlinger. Redigert 26.August.2008 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Seilaren Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Ikke Det kansje? Les denne tråden din da... Skjerp deg. Les tråden selv før du refererer til den... :nono: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=43774 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hilmar 2 Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Se at jeg har endret inlegget..... Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
TB2855 Svart 27.August.2008 Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 Trodde ikke det var noen dumme spørsmål her på Båtplassen jeg.. Det reklameres ihverfall med at ingen spørsmål er for dumme.. :nono: OK, jeg legger meg flat, korrigerer til mindre smarte spørsmål fortjener mindre smarte svar. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
vanntrivsel Svart 27.August.2008 Link til dette innlegget Svart 27.August.2008 Politibåten tas opp etter at høstjakta er over http://www.demokraten.no/d-tv/article3744121.ece Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.