Hamish Startet 26.August.2008 Link til dette innlegget Startet 26.August.2008 Jeg har kjøpt en båt i England som jeg skal ta hjem etter restaurering neste år. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å kjøre båten hjem selv. For å være på den sikre siden ønsker jeg å innhente pristilbud på frakt av båten. Har noen kjennskap til egnede transportører? Har noen erfaring med dette? Hva er en realistisk kostnad? Båten er 34 fot, 3,30 bred, 3,60 høy og veier 6000kg. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 (redigert) Sea Cargo kan du forsøke (Nor-Cargo). Jeg tipper 20.000,- Redigert 26.August.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seacrest Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Hei Prøv DFDS Lys Line, de seiler til flere steder i England hver uke... Har også flere havneanløp her på Østlandet... Jeg bruker disse i jobbsammenheng og er meget fornøyd. Lys Line Med vennlig hilsen Rune K Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 26.August.2008 Link til dette innlegget Svart 26.August.2008 Min kompis handlet båt der i helgen og skal frakte den med DFDS fra immingham til brevik. Båten er 28 fot lang og 3,05 bred og dette kommer på 24000 inkl toll papirer. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.