Teie Startet 27.August.2008 Del på Facebook Startet 27.August.2008 Hei! Jeg har et spm nå som sesongen snart er over. Har bare hatt utenbords før, nå innenbords med drev. Hva gjør dere andre med service og opplag? Har tenkt på ta service på motor og drev, og så få en lastebil til å kjøre den til opplag i båthavnen. Men jeg har hølrt at det er fare for at drev osv blir stjålet. Hva gjør dere??? Sitér dette innlegget Link to post
turk Svart 27.August.2008 Del på Facebook Svart 27.August.2008 Motorservicefirmaene tilbyr ofte vinterlagring av drev. Jeg ville ikke tatt sjansen på å lagre båten på land med drevet på. Sitér dette innlegget Hyttefolk i båt Link to post
Teie Svart 28.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2008 Du har sikkert rett i det. Men hvis firmaet som tar servicen skal lagre drevet, er det tungvint å få dette påmontert igjen. I så fall må vel båten til verkstedt før sjøsetting? Eller er det en smal sak og montere et drev? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 28.August.2008 Del på Facebook Svart 28.August.2008 VP senteret som tar service reiser ut til opplagsstedet og demonterer / monterer drevet for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.