oslofjord Startet 28.August.2008 Link til dette innlegget Startet 28.August.2008 Hvor i Oslo-området er det billig og greit å kjøpe nytt opplagsutstyr ? Bukk trenger jeg ikke. Kun et stativ til å holde preseningen på plass over skjærgårdsjeepen. Med andre ord helt vanlige skråstilte metalstenger forran og bak og en metalstang på langs. Kan bile litt, men helst kunne kjøpe det over disk uten for mye styr med forhånds-bestilling/"postordre". Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 28.August.2008 Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 Nå er det båtutstilling om en uke, går du innom OPI/Opplagsspesialisten der kan du få et meget bra stativ hos dem og jeg vil vel anta at du sparer inn inngangsbilletten et par ganger minst. Dette under forutsetning at du ikke blir millionær på kjøp av ny båt Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 30.August.2008 Link til dette innlegget Svart 30.August.2008 malfix - det er nok ikke mange som slår han på pris. men er båten en skjærgårdsjeep er vel 2''4'' plank meget billigere og mye mer solid å bygge stativet av? Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 30.August.2008 Link til dette innlegget Svart 30.August.2008 Industri Lamberseter Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 31.August.2008 Link til dette innlegget Svart 31.August.2008 Kun et stativ til å holde preseningen på plass over skjærgårdsjeepen. Selv kjøpte jeg et langt aluminiumsrør (6 meter) hos et byggmarked og vertikale støtter laget jeg til av materialer jeg allikevel hadde. Funker meget bra og koster lite, rene Rema-konseptet! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
oslofjord Svart 1.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 (redigert) Er det annonserte "tilbudet" fra Maritim-butikkene på opplagsutstyr fra ca kr 1900 noe å vurdere ? Redigert 1.September.2008 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.