Jump to content

Eliassons segel och kapell - Cockpitkalesje

Horst

Recommended Posts

Vær forsiktig. Jeg bestilte ny kalesje til min Cranchi, har en bekjent som har maken båt til min og hans kalesje var sydd på samme sted så bestilte derfor identisk med hans kalesje. Ventet i mange måneder på å få min. Når den endelig var ferdig rett før ferien startet, viste det seg at de hadde laget et eller annet vås som ikke var brukendes i det hele tatt. Klaget derfor til Eliassons og enenste svar jeg fikk var at dersom jeg ikke var fornøyd kunne jeg sende tilbake dritten. Resultat 1000-1500,- kroner fattigere for frakt tur-retur og uten kalesje for sesongen.

Jeg skal i allefall ikke ha noe mer med de å gjøre. Betaler heller 5 lapper mer for å slippe å ha en slik nedtur igjen.

-Xlnt

Redigert av Xlnt (see edit history)

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Resultat 1000-1500,- kroner fattigere for frakt tur-retur og uten kalesje for sesongen.

Her bør du vel få refundert utgiftene til retur hvis reklamasjon (og de retter opp eller sender ny kalesje) og utgiftene til både tur og retur hvis hele handelen er kansellert etter avtale med produsent?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Null og niks, liten godvilje der i gården. Det var ikke bare feilsydd, hele sulamitten var helt på trynet, den var trafikk farlig å kjøre med da den hverken hadde utsyn til sidene eller fremover, der det normalt sett skulle ha vært glass/plast, hadde de brukt duk. pluss at den heller ikke passet da, jeg fikk ikke igjen et par glidelåser og i tillegg må de være jævlig korte i beina i Sverige for jeg på 180cm måtte bøye hode kraftig for å stå under kalesjen.

-Xlnt

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Null og niks, liten godvilje der i gården.

Sånt er trist! Hadde dette vært fra en leverandør i Norge så er jeg nokså sikker på at Forbrukerkjøpsloven hadde gitt deg rett til å få refundert alle utgifter transport, også noe å tenke på ved valg av leverandør. Noen som kjenner forbrukerrettighetene i Sverige på dette punktet?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...