enter4u Startet 28.August.2008 Link til dette innlegget Startet 28.August.2008 Ser på nettet nå at en Barracuda 30 fot er til salgs. Den er jo prikk lik Wiking 28 både innvendig og utvendig. Er det samme båt??? Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 28.August.2008 Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 (redigert) Det er ulike båter med samme konsept med akterkabinen som hovedkabin. Ja de er like de som lagde Barracudaen (Concorde 9000) er tidligere ansatte på Wiking Concorden er den samme som Barrakuda. Redigert 28.August.2008 av fiskekroken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 28.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 Ja Concorde er pene båter:-) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 29.August.2008 Link til dette innlegget Svart 29.August.2008 Det står litt om historien til Wiking 28 på denne siden: http://www.wikingboat.no/favorite.htm og her http://www.batmagasinet.no/baatweb/bm.nsf/...10?OpenDocument Kortversjonen er at videreutviklingen av Wiking 28 endte opp som Fjord 880. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Vinylester Svart 29.August.2008 Link til dette innlegget Svart 29.August.2008 forskjellen mellom Barracuda og concord,er vel at det er to stikkøyer på concorden. Kjøpte en concord selv nå i vår,og er kjempefornøyd med plassen ombord. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 29.August.2008 Link til dette innlegget Svart 29.August.2008 (redigert) glem det Redigert 29.August.2008 av hifo (see edit history) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
sodne Svart 31.August.2008 Link til dette innlegget Svart 31.August.2008 Han så bygge Baracuda, har vel ikkje byggd concord. før han begynnte med barracuda byggde han septik-tank. Say no more Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
hifo Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Litt gammal tråd , men har en kompis med en barracuda som skal bestille nye klistermerker av levrandøren. hvor lager de barracuda nå? dette er en 30 foter. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Key Freak Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Barracuda bygges av Dancer Holding AS i Skjold. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
hifo Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Takk Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Nellevine Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Steinmoen Reklame i Grimstad laget nye merker til min, som er lik de gamle. Grimsta plast hette firmaet som i 1981 laget de første Barracudaene, han som laget de var ansatt i Wiking, han laget forma hjeme på låven. Kompisen hans laget parralelt pluggen til Concorden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.