orjack Startet 28.August.2008 Link til dette innlegget Startet 28.August.2008 (redigert) Jeg er på utkikk etter en hullmal for å installere vovlvo instumenter, men sliter med å finne dette elektronisk eller mål på disse. (KAD instrumenter) De instrumentene som det skal tas hull for er: Turteller, oljetrykk, temperatur, lydsirene og en firkant for varsel-lamper (evt også 2 kanpper; for test av lamper og instrumentlys). Jeg ønkser disse målene slik at jeg kan tegne disse inn på pc for så å skrive de ut, slik at jeg får instrumentene symetriske og på en bein linje. Håper noen kan hjelpe Redigert 28.August.2008 av orjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 28.August.2008 Link til dette innlegget Svart 28.August.2008 (redigert) Jeg tror de fleste instrumenter har 52 mm for de "små" . Volvo penta sin turteller har 85 mm, den har jeg montert nå i sommer. Det er denne i innlegg #7 Redigert 28.August.2008 av knutza (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 13.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2013 Løfter denne tråden igjen. Noen som har en grei mal elektronisk? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.