rundtogrundt Svart 28.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2008 Båten jeg har sett på er ikke CE godkjent eller registrert. Er ikke alle IF båtene CE godkjent ? Den var heller ikke registrert. Jeg trodde alle båter skulle registreres i småbåtregisteret før de la ned for noen år siden... Er det noe regnummer på båten ala chassinummer ? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 28.September.2008 Del på Facebook Svart 28.September.2008 CE kom vel etter at den båten ble produsert , det er ingen krav til av en båt skal være registrert i noe register Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 28.September.2008 Del på Facebook Svart 28.September.2008 Båten er, høysy sannsynlig, bygget til NSBS. Se etter ett lite blått skilt i båten. Sitér dette innlegget Link to post
rundtogrundt Svart 28.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2008 Takk for svar !! Da er kontrakten underskrevet. Jeg er eier av en Marieholm IF 26 fra og med idag. Det kommer nok flere spørsmål etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 9.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2008 Kjekt å se at min egen båt, Alo 28 har et nøkkeltall på 1.76 i denne formelen, lang lavere enn mange langt større båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.