Jump to content

Har fått Tilbud på Uttern D55, 115 opti. til 250.000 med henger?


peterka

Recommended Posts

Når det gjelder standardutstyr til Uttern D 55 finner jeg ikke noe om Smart Craft i fra Bakken Motor.

Hvis du mener dette skal være med, anbefaler jeg deg at du får dette med på ordrebekreftelsen.

Se sitat:

Uttern D 55 Exclusive/Optimax/Verado leveres med følgende standardutstyr:

Overnattingsmuligheter, innfelt Navman 6500i fargekartplotter/ekkolodd, Radio/CD, kalesje, fast tank 90 ltr., bensinmåler, bord, badestige, høye rekker foran, lanterner, vindusvisker, anker, liner, brannslukker, trimindikator, knopmåler, turteller, rustfri slepekrok, blå skrogside, laminatdørk, el. lensepumpe, drivstoffilter, hovedstrømbryter, blå puter, hydraulisk styring, Karbon dashboard, pulpit, selvlensende, ankerboks, låsbart oppbevaringsrom, ferdig stoffet, primet & prøvekjørt. Sitat slutt". Lykke til. :flag:

Link to post
Share on other sites

Trur dere at eg vil kose meg med denne båten. Me er ein fammilie med 2 voksne og 2 barn.

Standardutstyr til Uttern D55 :smiley:

- SmartCraft-instrumenter (SC)

-- ferskvannskjøling

 

Tviler ikke på at du og din familie vil trives i denne båten. Som jeg har sagt tidligere er dette et bra tilbud, selv om jeg fortsatt tviler på at du får med SM og FERSKSVANNSKJØLING :confused: til denne prisen. :smiley:

Link to post
Share on other sites

No har eg fått svar på mailen for å sjekke dette

Svaret vart "Uttern D 55 leveres standard med Smartcraft instrumentering" No blir alle båter som blir solgt i Norge i 2008 solgt med smartcraft instrumentering som standard har eg fått vite. Så slik er det.

 

Dette med ferskvannkjøling så er det slik at går den i ferskvann så blir det ferskvannkjølt og i saltvann saltvann kjølt. Sånn er det bare med 2 takterene.

Redigert av peterka (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Takk, takk, men eg har ikkje bestemt meg enda. Det er ein god del tilbud ute å går no for tida, men eg veit ikkje om du veit om det er andre båttyper i denne prisklassen som kan konkurere med Uttern?

 

Har Skipsplast eller Askeladden noko i denne kategorien? Eg har følelsen at da må eg opp ca 50.000 og kanskje meir. Og dette uten henger.

Link to post
Share on other sites

Jeg vet ikke helt! Tror ikke mange nordiske skrogene slår de amerikanske, da måtte det i så fall være Yamarin (og Ibiza, Hydrolift osv...) 135hk mercruiser er jo en konstruksjon fra "tidenes" morgen, og nok ikke av det mest sostifikerte du kan kjøpe. Den har imidlertid et okei bensinforbruk i en slik båt, og er driftsikker som bare det. Personlig tror jeg faktisk jeg ville gått for Baylineren. Kunne den leveres med en 115 hk optimax(eller ennå heller 140hk Suzuki :cool: ) hadde valget vært enkelt for min del!

Link to post
Share on other sites

Korleis er førerplassen i denne båten? Eg er 185 meter.

 

Eg greier ikkje å bestemme meg. Er litt skeptisk til blått skrog. Har lest at båten oppfører seg som å vere på rodeo i uroleg sjø.

 

Er Yanmarin 59 dc bedre valg? Men da må eg vell plusse på 50.000 og mindre utstyr?

Redigert av peterka (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...