Johannes_str Startet 31.August.2008 Link til dette innlegget Startet 31.August.2008 Hei! Jeg prøver å selge min båt, og har nå fått tilbud om innbytte. Det jeg har er en ca 1985mod. Skibsplast 11fot. gammel type wire styring. ingen skader, ganske nye seter. "Lukket front" Ligner ganske mye på en gammel, liten selco. Har ganske lite info om denne båten. Jeg har fått tilbud om å bytte denne båten i en GH11 deluxe 93 mod. Er det noen som kan fortelle meg om dette er et bytte jeg burde gå for? Får man mer enn 12.000 for en GH11 deluxe 93 mod med 9,9 mercury fra ca. 85 ? Håper noen kan hjelpe en med lite båtkunnskap Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.September.2008 Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 (redigert) tror båten din må være endel eldre enn 85, sjekk evt byggenr med fabrikken, tipper de har oversikt og kan hjelpe deg med mer info. Se på http://www.skibsplast.no og linken "tidligere modeller" , hvilken av disse er det? Skibsplasten er nok en mer sjelden og spesiell båt, mens GH'en har et mer moderne skrog som oppfører seg bedre i sjøen. Hvorfor tenker du på å selge/bytte da? Redigert 1.September.2008 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Johannes_str Svart 1.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Takk for svar Da har jeg nok fått feil informasjon fra forrige selger Min båt ligner veldig på en Junior 11' m dekk. Den er da over 10 år eldre enn jeg trodde... Jeg har da en Junior 11 med dekk og en 9,9hk mercury fra ca. 85 som det ikke er noen problemer med. Hva er dette verdt på bruktmarkedet? Nå/til våren. Grunnen til at jeg skal selge er at jeg skal ha hjemmekino. Burde jeg gå for å bytte min båt (uten motor) mot GH11 Deluxe 93' ? Sitér dette innlegget Link to post
Johannes_str Svart 1.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 (redigert) Her er et par bilder av båten min Redigert 1.September.2008 av Johannes_str (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Golito Svart 1.September.2008 Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Får man mer enn 12.000 for en GH11 deluxe 93 mod med 9,9 mercury fra ca. 85 ? ja:) Sitér dette innlegget Link to post
Johannes_str Svart 1.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Noen som ser hvilken modell og årsmodell jeg har utifra bildene av båten? Har prøvd å sende mail til Skibsplast også. GHen er da verdt mer enn min båt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.