Jump to content

trekke om seter og legge flexiteak.Noe en kan gjøre selv?

beauty of aqua

Recommended Posts

vurderer å bytte ut båten min i en saga 27 ac.

ser det ligger en på finn til salgs for kr 179000,-,noe som ser ut til å være en fornuftig pris.

puter har begynt å bli moden for utskiftning,og jeg lurer på i den forbinndelse om det er vanskelig å trekke disse om selv.

stoffet som er ønsket mener jeg og huske heter noe sånt som "ALCANTRA",mørkblått ikke skai.

det andre jeg lurer på om det er vanskelig å legge flexiteak.

jobber som håndverker,så jeg har vel ikke helt 10 tommeltotter :crazy:

noen med erfaringer og tips/fremgansmåte?

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Såvidt jeg vet selger ikke "flexiteek" løse materialer i Norge, men det finnes vel et par tre andre leverandører av tilsvarende materialer (bl a tek-dek). Motor Boats Monthly hadde en reportasje for noen år tilbake hvor de viste legging av flexiteek. Det så ikke veldig vanskelig ut. Mye var gjort med en god plan, skarp stanleykniv og sort lim...

vurderer å bytte ut båten min i en saga 27 ac.

ser det ligger en på finn til salgs for kr 179000,-,noe som ser ut til å være en fornuftig pris.

puter har begynt å bli moden for utskiftning,og jeg lurer på i den forbinndelse om det er vanskelig å trekke disse om selv.

stoffet som er ønsket mener jeg og huske heter noe sånt som "ALCANTRA",mørkblått ikke skai.

det andre jeg lurer på om det er vanskelig å legge flexiteak.

jobber som håndverker,så jeg har vel ikke helt 10 tommeltotter :crazy:

noen med erfaringer og tips/fremgansmåte?

Jeg la TekDek i min forrige båt, og det var ikke spesielt vanskelig. Se linken http://www.tekdek.net/

Helt vedlikeholdsfritt, men relativt dyrt.

mvh.

Bayman

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...