tommpen Startet 1.September.2008 Del på Facebook Startet 1.September.2008 Heisann! Høsten nærmer seg og det er snart tid for å ta opp båten for litt småpuss, montering av badeplattform m.m. Jeg har kjøpt meg en Scand 25 Classic AV. Hatt den en sesong nå og er storfornøyd!! Jeg mangler imidlertid en opplagskrybbe. Noen som kan hjelpe meg med målene til en slike en, så jeg kan lage en? Eller kanskje noen har noe ferdig til salgs?? tmptr Sitér dette innlegget Link to post
peso Svart 1.September.2008 Del på Facebook Svart 1.September.2008 Hei. Ring til Løddesøl sag og høvleri, de har malene til alle eldre scand båter. Du får en ferdig krybbe for 1500-2000 kr. Jeg har akkurat vært der og hentet krybbe til en atlantic. Timex Sitér dette innlegget Link to post
tommpen Svart 4.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2008 heisann suverent! Ringer i morgen og hører med de. tmptr Sitér dette innlegget Link to post
Feber Svart 5.September.2008 Del på Facebook Svart 5.September.2008 (redigert) Jeg har en helt ny trekrybbe til en Inter 7700. Kjøpte den sammen med båten i våres og den er bare brukt til å frakte båten per lastebil fra Arendal til Larvik. Jeg betalte 2000 kr, men selger den gladelig for halvparten. Solide greier, men jeg har akkurat kjøpt tralle. Erik M: 90044145 Redigert 5.September.2008 av Feber (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.