Smurph Startet 2.September.2008 Link til dette innlegget Startet 2.September.2008 (redigert) De gir seg. Dessverre, for jeg har likt denne butikken godt. Kanskje ikke den rimeligste, men veldig hyggelig, serviceinnstillt og kunnskapsrik betjening. Det ligger ingen dramatikk bak nedleggelsen. Den drives av et ektepar(?), og etter mange år med 6-dagers uke og sommerferie om vinteren, så var de nå blitt enige om å gi seg. Det er noe de har diskutert i mange år iflg dem selv, og avgjørelsen ble egentlig tatt i vår. Det fallende markedet var vel påskuddet de trengte, selv om de har hatt rimelig godt salg denne sommeren også. Nuvel, det er fortsatt mye knask igjen i butikken til svært hyggelige priser. Jeg "trengte" strengt tatt ingen ting, men kom ut derfra med både ankervinsj og nytt toalett. Men det var kona som tipset meg, så da er det hennes skyld Redigert 2.September.2008 av storMy_Fana (see edit history) Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Skipper Worse Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Synd ... mer service-mindete mennesker skal du lete lenge etter. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sun Flyer Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Ja, dette var trist å høre. Håper noen andre kan overta. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Nyste Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Fin butikk, men de har vel også merket at Maritim har etablert seg i markedet... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Dammit! Og jeg som var i Bergen på shoppingtur på lørdag! Tror jeg hadde likt meg bedre på salg hos Gillow & Telle enn på Ikea... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
880 Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Dette var en nedtur. er en stund siden jeg var innom denne butikken, men når jeg var der var alltid servicen på topp. De la ikke noe hindringer i veien for å skaffe de små delene til gamle saker som de selv ikke hadde solgt Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.