Dalton Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Hos oss er det et Thetford Porta-Potti ombord. Funker helt greit, det. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Gullfisk Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Har hatt el toa uten å bli imponert. Har pumpetoa i dag, og fungerer helt greit så langt. Synes ikke pumpingen er noe jobb, og ser ikke vitsen med el toa utover gadget effekten. Bakdeler:Dyrt, bråker og bruker strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Over en periode på ca 15 år, så har jeg i korte perioder benyttet (testet) manuelt pumpetoalett fra Jabsco, og ellers benyttet El.toaletter fra TMC. Konklusjonen er at jeg har hatt minst trøbbel med El.toalettet, og det er enklest i bruk uten masse smøring og dill. Velger alltid å bytte ut pumpetoalettet til El.toalett pga denne erfaringen. Biltema El.toalett har jeg ikke forsøkt, og er skeptisk. Så kjøp et TMC el.toalett, og bli en fornøyd dobesøker Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
:båt1 Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 jeg har hatt to TMC manuelle dosser og begge har blitt ødelagt byttet i min nåbværende båt til Jabsco Twist and Shut manuell dass og er meget fornøyd med valget ikke uten grunn Jabsco er beskrevet som "The worlds best marinetoilett" Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Jeg hadde TMC elektrisk do som jeg var fornøyd med. Så trodde jeg den gikk i stykker midt i ferien. Hadde bestemt meg for en Jabsco manuell om dette skulle skje - men når det skjedde i ferien ble det en helt lik for å slippe unna evt justeringer. Med den gamle elektriske doen ble spetiktanken kun 25 % full etter en helt på fjorden med familien. Så den brukte ikke mye vann. Men den nye TMC doen derimot: over 25 % full i løpetavetdøgnnår jeg er alene ombord. Så den bruker MYE. Men det ser jeg jo når jeg flusher. Så den tror jeg at jeg må strupe på en eller annen måte. Men om også denne ryker - ja da blir det manuell jabsco. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.