Jump to content

Problemer med FM-sender

mwftw

Recommended Posts

Hallo!

Jeg kjøpte en fm-sender ifra clas ohlson får litt siden, og det jeg lurte på om var at jeg kobler fm-senderen inn i MP3 spilleren min, som spiller av musikk da, så stiller jeg inn feks kanal 87.50 og det samme på radioen, men alikevell så funker det ikke. kommer bare skurre lyd.

Er det jeg som har missforstått åssen det fungerer, eller er det den som ikke fungerer og jeg må kjøpe ny?

DET HASTER!

Så takker veldig får svar! :smiley:

Det er tillatt å sende med disse FM-senderne på FM-båndet. Rekkevidden er kun snaue 10 meter.

Trolig ligger det en radiostasjon i nærheten som forstyrrer. Finn en ledig frekvens og prøv igjen. Jeg er godt fonøyd med senderen fra CO.

Mvh Astor

Prøvde masse kanaler jeg, men alikevell så måtte jeg holde i den får at det kom en dårlig lyd!

Kjøpte meg en relativt rimelig (ca 400,-) slik sak til IPhone'n. Både lader for IPhone/IPod og FM sender. Ikke original Apple.

Fungerer ikke veldig bra, men jeg trur det er mer en kombinasjon av lite sensitiv radiomottaker og det forhold at det nesten ikke er ledige frekvenser der jeg beveger meg (med bilen), enn av dårlig sender som sådan.

Etter sigende skal det finnes "dingser" som autosøker seg til den frekvensen som er minst påvirket av sendinger på nabofrekvenser. Ville sikkert fingert mye bedre. Og dyrere.

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Hei, jeg har en tilsvarende jeg kobler til ipoden når jeg kjører bil. Det som er greia, er at jeg må skru volumet på nesten full guffe på ipoden, da dette faktisk gir best lyd på radioen. Funker helt greit for mitt vedkommende. Hender imidlertid at jeg kommer innenfor andre radioers (kommersielle) rekkevidde og som sender på tilsvarende frekvens, og da blir det litt skurring.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...