mwftw Startet 2.September.2008 Link til dette innlegget Startet 2.September.2008 Hallo! Jeg kjøpte en fm-sender ifra clas ohlson får litt siden, og det jeg lurte på om var at jeg kobler fm-senderen inn i MP3 spilleren min, som spiller av musikk da, så stiller jeg inn feks kanal 87.50 og det samme på radioen, men alikevell så funker det ikke. kommer bare skurre lyd. Er det jeg som har missforstått åssen det fungerer, eller er det den som ikke fungerer og jeg må kjøpe ny? DET HASTER! Så takker veldig får svar! Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 (redigert) Å sende på FM-bådet er ikke tillatt. Men det er kanskje en FM-mottaker du snakker om etter som du skal koble den til MP3-spiller? Tilføyet: Dvs du kan sende hvis du har konsesjon. Redigert 2.September.2008 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mwftw Svart 2.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 (redigert) Sånn her: Men jeg fant ut at jeg gjør det rikitg, det var bare Fm dingsen som suger.. kom bare litt av lyden og rester skurre lyder. Anbefales ikke! Redigert 2.September.2008 av mwftw (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Det er tillatt å sende med disse FM-senderne på FM-båndet. Rekkevidden er kun snaue 10 meter. Trolig ligger det en radiostasjon i nærheten som forstyrrer. Finn en ledig frekvens og prøv igjen. Jeg er godt fonøyd med senderen fra CO. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
mwftw Svart 2.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Det er tillatt å sende med disse FM-senderne på FM-båndet. Rekkevidden er kun snaue 10 meter.Trolig ligger det en radiostasjon i nærheten som forstyrrer. Finn en ledig frekvens og prøv igjen. Jeg er godt fonøyd med senderen fra CO. Mvh Astor Prøvde masse kanaler jeg, men alikevell så måtte jeg holde i den får at det kom en dårlig lyd! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Gå tilbake og bytt den i en ny! Slik skal det ikke være! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
mwftw Svart 2.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Ok. Tusen takk får svar! Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Et tips: Du MÅ holde den i nærheten av antenna. Jeg har akkurat samme dingsen, og det er mye bedre lyd i bilen når jeg fester den i speilet enn når den ligger inni dashbordet (rett ved siden av spilleren). Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Zach Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Det er tillatt å sende med disse FM-senderne på FM-båndet. Rekkevidden er kun snaue 10 meter.... Mvh Astor OK, er (var) ikke oppdatert. Sorry. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Kjøpte meg en relativt rimelig (ca 400,-) slik sak til IPhone'n. Både lader for IPhone/IPod og FM sender. Ikke original Apple. Fungerer ikke veldig bra, men jeg trur det er mer en kombinasjon av lite sensitiv radiomottaker og det forhold at det nesten ikke er ledige frekvenser der jeg beveger meg (med bilen), enn av dårlig sender som sådan. Etter sigende skal det finnes "dingser" som autosøker seg til den frekvensen som er minst påvirket av sendinger på nabofrekvenser. Ville sikkert fingert mye bedre. Og dyrere. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
mwftw Svart 2.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Ok.. Skal kjøpe meg en ny og bedre en dag.. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Kjøpte en tilsvarende billig en fra Biltema, den gikk mer eller mindre rett i søpla. Orket ikke å dra tilbake å klage på skiten. Sitér dette innlegget Link to post
mwftw Svart 2.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Kjøpte en tilsvarende billig en fra Biltema, den gikk mer eller mindre rett i søpla. Orket ikke å dra tilbake å klage på skiten. ¨ Har du bilde eller link til den du kjøpte? Sitér dette innlegget Link to post
GeirV Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Hei, jeg har en tilsvarende jeg kobler til ipoden når jeg kjører bil. Det som er greia, er at jeg må skru volumet på nesten full guffe på ipoden, da dette faktisk gir best lyd på radioen. Funker helt greit for mitt vedkommende. Hender imidlertid at jeg kommer innenfor andre radioers (kommersielle) rekkevidde og som sender på tilsvarende frekvens, og da blir det litt skurring. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Tok et kjapt søk etter den på Biltema, ser ikke ut til at de har den lengre. Sikkert like bra. Sitér dette innlegget Link to post
mwftw Svart 2.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Det var tilfeldighvis ikke en av disse?: Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Ligner på den sorte saken. Sitér dette innlegget Link to post
mwftw Svart 2.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Ok.. Sitér dette innlegget Link to post
Link Svart 2.September.2008 Link til dette innlegget Svart 2.September.2008 Har en sånn fra CO å den funker for meg, men må ha mp3 spilleren på full guffe for at det skal komme skikkelig lyd. men ellers er den ok. bruker den sammen med hørselværn på jobben! Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.