Jump to content

Webasto varmer

Tine IV

Recommended Posts

Heisann ,nå må jeg spørre da jeg ikke finner ut av dette meget  :headbang:irriterende problemet .Har  en Webasto ombord som har tulle mye i påsken ,blei noen kalle timer innimellom .Den stopper til stadighet ,sånn for og nevne det jeg har gjort  , er dette .Gjort reint alt av kontakter ,var jo nok irr på dem til at dette ikke kunne fungere + at når den endelig begynte og fungere bra så starte problemene igjen .Nå er det automat sikkringen som spretter ut så fort det blir litt varmt i båten. Håper noen her kan hjelpe ,da vi bruker båten mye og syntes det er kjekt med varme om kvelden og natta .Den er foresten termostatstyrt .

Meget takknemlig for noen gode råd her .

Hilsen Kaptein på Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Ingen som har Webasto ombord da ,eller er det litt klossette fortalt om problemet mitt her .Hadde håpet noen kunne komme med et tips på hvordan fixe dette uten for mye dill dall .

Men hvis ingen veit hva jeg skal gjøre så må jeg vel bare prøve meg fram videre da. God helg da alle sammen.

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Den er foresten termostatstyrt .

Kan termostaten din være gåen.. Ikke at eg har vert borti slikt men , en tanke.. Eller er det overopphetnings sikringen som spretter ut??.. Får den nok luft??

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...