Lazyjack Startet 3.September.2008 Link til dette innlegget Startet 3.September.2008 Hei Trenger ny skillediode for start/forbruksbatteri(90A generator). Finner ikke noe hos Maritim på nett, kan noen gi meg en link til hvor jeg kan få bestilt dette? Jeg vet det finnes andre patenter(VSR osv) men ønsker bare å bytte ut det eksisterende på enkleste måte. Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Har kjøpt skillediode hos Maritim. De har ikke noen god nettside/søkefunksjon. Jeg fant heller ikke skillediode på maritim.no. Hvis du ikke har katalogen, må du evt. bare ringe. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Kan du bruke denne ? BEP VOLTSENSITIVT RELE 125A 10033-79 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Da prøver jeg Maritim. Ser Power foreslår BEP VSR her men det var altså det jeg ikke ville ha. Grunnen er at jeg skal selge båten og ønsker bare å erstatte eksisterende skillediode med en ny. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Jørg på forumet her har slike. Han holder til i Larvik. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Eller du kan kontakte Telnor Vest A/S som også selger skilledioder. Se under båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.