beertrip Startet 3.September.2008 Link til dette innlegget Startet 3.September.2008 Hei Vurderer å kjøpe meg en sjark så, Er det noen som har erfaring med Myra 22 sjark? Fordeler/ulemper Noe jeg bør se etter ved denne båten før kjøp? Hvordan er en Perkins 49hk? noe spesielt en bør se etter ved denne? Andre plastsjarker i denne størrelsen? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Myra er gode sjarker,det beste er en sjark med tverrhekk p.g.a plass. Perkins er kjempemotorer,spørs hvor mange timer den har gått. Hva slags årsmodell og har du bilde av båten? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Et forslag til en annen god 22 foter er Malo 22. Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 4.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 Hei Takker for svar Har ikke fått svar fra selger ennå så... Motoren er gått 2800 timer så det er sikkert litt igjen. De bildene jeg har sett til nå så ser det ut som om båten er helt ok, men venter som sagt svar fra selger så en får se hva det blir til. Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Plumber Svart 21.April.2016 Link til dette innlegget Svart 21.April.2016 Hei Er det noen som har teknisk data for Myra 22 sjark? Tenker spesielt på totalthøyden. Mvh Plumber Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.