Flipper 700 Startet 3.September.2008 Link til dette innlegget Startet 3.September.2008 Hei har en volvo penta aqad31 fra 1987. Syntes den røyker ganske mye når den er kald(lys røyk) Har hørt at dette skal de gjøre,noen som vet noe om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 (redigert) Det er det helt sikkert, og dette problemet er beskrevet x antall ganger her på BP, bl.a. for VP 41A, men antas å gjelde 31a også. Prøv søkefunksjonen så finner du sikkert mange tips. Redigert 3.September.2008 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flipper 700 Svart 3.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Hei. Takk for det. Første gang jeg er innpå her... Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 OK, ja ser det no. Velkommen! Prøv f.eks. å søke på røyk +VP41a. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Hvit startrøyk på VP 31A/41A er jo liksom kjennemerket på disse må ikke fjerne den :lol: Etter mye leting rundtom og litt vennskap og kjennskap har jeg funnet fram til en oppskrift som i alle fall hjelper en del. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.