Sjarkens venn Startet 3.September.2008 Link til dette innlegget Startet 3.September.2008 (redigert) Hei Har et spørsmål angående en sjark, som jeg lurer på hva slags merke det er. Er det noen her inne som vet hvilket merke? Redigert 3.September.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Syns skroget minner om Viksund...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mackser Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 Mest sannsynlig en type som heter/kalles Røstad. Tror de ble bygd i Tromsø, men er ikke helt sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 7.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 (redigert) Her legger jeg ut et par bilder av båten, tatt på land. Kanskje noen nå kan si hvilket merke det er? Redigert 7.September.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 7.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 ingen som har den fjerneste aning? Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 (redigert) Jeg er ganske så sikker på at dette er en av de tidlige Myra-sjarkene, tidlig syttitall. 25 eller 27 fot. Forresten, er ikke så sikker allikevel, men den ligner iallefall veldig på noen båter jeg har blitt fortalt er Myra. Redigert 8.September.2008 av hengefjes (see edit history) Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
p-kaill Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Er enig med Hengefjes, det ligner på de aller tidligste Myra 25-27. Vil mene at Rana bygde små plastsjarker på 70 tallet med stort sett samme form på rorhus som denne har,men de var bare opp til 22 fot. Sitér dette innlegget Link to post
jonol Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Kan det være en "Sandy" ?. Sitér dette innlegget Det er tryggere på havet enn på veiene ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.