fiskebat Startet 3.September.2008 Link til dette innlegget Startet 3.September.2008 (redigert) Historier om sjømanspresten i Valdres er vell kjent for de fleste men att Valdres er en verdenskjent havn med skipstrafikk var ukjent for meg. Her er ett bilde fra Valdres med ett steamship på veg in til Sorum i Valdres som nå selges på Ebay. Here is a nice UNUSED postcard view showing VALDRES SORUM STATION circa 1910. It shows a STEAMBOAT on the river Redigert 3.September.2008 av fiskebat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
prin435 Svart 3.September.2008 Link til dette innlegget Svart 3.September.2008 (redigert) Har lest en gang at det ble fraktet en forholdsvis stor båt fra Oslo eller Drammen til Tyin eller Bygdin. Husker ikke årstallet, men det er lenge siden. Mener å huske at de brukte to år på det. Den ble nok fraktet på vannet der det var mulig. Jeg vet at det ble brukt hest på mange strekninger. Om båten ble fraktet på "slede" vogn eller direkte på snøen husker jeg heller ikke. Det har stått et stykke om dette i lokalavisen Valdres for flere år siden. Redigert 3.September.2008 av prin435 (see edit history) Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Gunga Din Svart 4.September.2008 Link til dette innlegget Svart 4.September.2008 ikke uvanligt att man slepe opp små dampbåter i sjöer innan jernvegens tid........ her er nog fler bilder på 'din båt' fiskebat i Valdres ! http://www.nb.no/gallerinor/hent_bilde.php...1914&size=1 http://www.nb.no/gallerinor/hent_bilde.php...9356&size=1 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
prin435 Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Her er det mer info. Det har faktisk gått rutebåt på strekningen. Båten på bilde var derfor ikke som følge av den historien jeg tippet det var. Klipp fra avisa-Valdres.no : Rutebåttrafikk på 13-14 elvar og vatn Det blir bok om båthistoria </B>Kai Svensson på Leira har fått stor respons på etterlysinga om informasjon og bilete frå rutebåttrafikken i Valdres. Det blir bok. </B></FONT> HELGE GUDHEIM TEKSTUTDRAG: </B>Samlar: Kai Svensson samlar alt han kjem over av stoff om motorgåande rutebåtar i Valdres. Her er han innom og ser i eldre årgangar av 'Valdres». </B>Publisert 04.04.2008 - 00:01 – 25-30 personar har teke kontakt, og folk kontaktar meg stadig. Dei fleste har munnlege opplysningar å koma med, og eg har fått ein del bilete. Men eg kunne nok tenkje meg endå større tilgang på eldre bilete, særleg frå båttrafikken på Vinstervatnet, fortel Kai. Vi treffer han når han er innom avishuset for å sjå i gamle årgangar. Han stadfestar at dette blir det bok av, og at han no driv med dette prosjektet nær sagt på full tid. Men om det blir ferdig produkt i år, har han førebels ikkje bestemt. Kan hende han brukar litt lengre tid og går grundigare til verks i materialet. Kai Svensson har definert boka til å skulle handle om alle rutegåande båtar med motor, som har vore i bruk i Valdres – pluss det han kallar ymse raritetar. Svensson har funne ut at motorbåthistoria i Valdres truleg starta med dampbåten DS Bægna i 1869. Den gjekk i rute på Sperillen og på Begna opp til Sørum. Og rutebåthistoria er ikkje avslutta enno; men i vår tid er berre MB Bitihorn att, på Bygdin. Etter det Svensson har funnet ut, har det vore rutebåttrafikk på 13-14 ulike elvar og vatn i Valdres: Sør-Aurdal: </B>Begna. Nord-Aurdal: </B>Aurdalsfjorden, Strøndafjorden, Ølsjøen og Tisleifjorden. Etnedal: </B>Steinsetfjorden. Øystre Slidre: </B>(Hovifjorden), Heggefjorden og Vinstervatnet. Vestre Slidre: </B>Slidrefjorden og Storfjorden/Flyvatnet. Vang: </B>Vangsmjøsa, Tyin og Bygdin. Svensson fortel også at det dukkar opp mange raritetar, slik som skovlebåtar drivne med trøkraft. Ein båt vart driven av at eigaren sat og trødde på ein sykkel som var fastmontert oppi båten. Har folk fleire opplysningar eller bilete, er Svensson mottakeleg for meir stoff, slik at boka kan bli så fyldig som råd. Svensson har funne ut at motorbåthistoria i Valdres truleg starta med dampbåten DS Bægna i 1869. Den gjekk i rute på Sperillen og på Begna opp til Sørum. Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.