benq Startet 4.September.2008 Del på Facebook Startet 4.September.2008 Skal i helga å se på en Mikkel 32, hvis jeg liker det jeg ser så blir det sannsynligvis handel, men er det noen Mikkel 32 eiere her i foraet eller andre som kan tipse meg om det er noe spesielt jeg bør være oppmerksom på. Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 4.September.2008 Del på Facebook Svart 4.September.2008 En kollega av meg har en slik (har hatt den siden 1982!). Tror de fleste er selvbyggere, så jeg ville sjekket innredning/tekniske installasjoner nøye. Når jeg har seilet med den så opplever jeg den som litt veik, ellers en grei båt (sett i fohold til når den ble konstruert) Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 4.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2008 Hva mener du med "veik", kjenner du til andre pluss eller minuser? :nono: Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 4.September.2008 Del på Facebook Svart 4.September.2008 Forumet heter det vel. Et forum, flere fora. Beklager. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Spinnaker Svart 4.September.2008 Del på Facebook Svart 4.September.2008 Skal i helga å se på en Mikkel 32, hvis jeg liker det jeg ser så blir det sannsynligvis handel, men er det noen Mikkel 32 eiere her i foraet eller andre som kan tipse meg om det er noe spesielt jeg bør være oppmerksom på. Faktisk lite info om denne båten pånett, men litt data finner du her:Trykk her for mer info Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Rotax Svart 5.September.2008 Del på Facebook Svart 5.September.2008 Veik = krenger raskt/mye ved økt vind. Motsatt av stiv. (uten at jeg skal gi utrykk for annet enn at det er mitt eget vokabular). Tror ikke jeg har så mye annen info, annet enn at min kollega har tilbragt over 20 år med båten. Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 5.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2008 Hei "Oddgeir" hvis det viktigeste i dette "forumet,foraet" er at vi skal skrive gramatikalsk rett så tror jeg at du har misforstått noe av vitsen her. Hvis du hadde noen problemer med å forstå hva jeg mente så var du i tilfelle den eneste, der er jo kommet noen andre svar også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.