Jump to content

Thermic varmer

Skipper Båtløs

Recommended Posts

Hei.

Har en defekt Termic liggende med OK pumpe. Pumpen kan du få om det er rette sorten. Den er noen år gammel, før de skiftet til pumpe med klikkelyd. Dersom du tror den passer, får du den gratis. Pumpen ser slik ut:

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei.

Har en defekt Termic liggende med OK pumpe. Pumpen kan du få om det er rette sorten. Den er noen år gammel, før de skiftet til pumpe med klikkelyd. Dersom du tror den passer, får du den gratis. Pumpen ser slik ut:

Bilde

Lars H.

Takk for det, det er klikkelyd på min også, men den klikker veldig lydhørt, så derfor lurer jeg på om det er noe feil med den.

Men hvis jeg kan bruke den du har vil jeg gi noe tilbake-....jeg driver et lite importfirma, og har eneimporten på en navigasjonslinial som heter "Uni Plotter" som du da evnt. kan få av meg

Er det noen som har en defekt Thermic varmer liggende. Trenger ny pumpe da den gir fra seg veldig mye "lyd". Kanske vi kan bytte med noe som jeg har

Sorry, så ikke bildet før etterpå...men det er ikke lik pumpen jeg er ute etter

Hei igjen.

Er selv irritert på klikkelyden i min nye Thermic varmer. Har tenkt å henge varmeren opp i noen digre "gummilabber" for å se om det hjelper. Nytter ikke det, er det bare å leve med klikkene. Den gamle var så mye roligere, men etter 13 - 13 år var den moden for utskifting.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...