MartinN Startet 6.September.2008 Link til dette innlegget Startet 6.September.2008 Oppussingen er i full gang og to lag maling er fjernet effektivt med Duxola malingfjerner både i dørken og veggene.. Som dere ser så sliter jeg med å få bort restene (gammelt lim og noen småflekker med en slags gummibasert blåmaling).. Jeg har forsøkt å skrape med malingskrape og stålbørste, bruke Duxola (denne tar bare malingen) og varmluftpistol (men da blir bare limet seigt).. Noen tips til å få det rent og pent folkens? Det skal males med bengalakk til slutt og da vil jeg ha et rent og pent utgangspunkt! Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Du kan jo prøve Biltemas malingsfjerner. Den løsna kontaktlim på mine skrogsider, de ble "gullende rene" Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Brukte en klar flaske med noe penselvask fra Bostik. Det fjernet gammelt lim hos meg. Vasket med god og våt fille, og lot det virke en stund før jeg tørket av med tør fille. Gjentok dette et par ganger. Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Kommentar fra moderatorFordekt kommersiell markedsføring slettet. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 aceton gjør jobben Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 7.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Takker for svar! Jeg prøver meg på Aceton.. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Prøvde selv med aceton, men Bostik flaska var mye mer effektiv. Aceton fordamper mye fortere, og rekker ikke gjøre jobben, i følge fagmann i butikken. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 (redigert) Har du forsøkt sitrusspray àla denne fra Biltema da? Jeg har i alle fall opplevet den som ganske effektiv på div limrester. Redigert 7.September.2008 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
skibsplast ohoi Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Sitrusspray anbefales og Casco har noe som heter limvask som er veldig effektiv. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.