Jump to content

premiere seaco 1160

halvorsen

Recommended Posts

Etter å ha vært ombord i Seaco 1030 og konstatert utsillingens dårligste tilpassede innredning, fristet ikke dette til videre besøk i neste båt fra denne leverandøren. Dette er desidert det dårligste jeg har sett på lenge. Vi var tilsemmen 6 voksne og også eiere av 8-10 år gamle seaco 950 og 1030. Dette er ran på høyt plan og selv hadde jeg nok blitt pasient en plass hedde jeg bestilt en slik båt. Rett og slett utstillingens værste innredning. Neste besøk var bavaria, sea ray osv. der stemte tingene. Lykke til

fordi, alt av dører gikk i kanter og måtte slås igjen, bare en liten justering sa selger. De dørene kan IKKE justeres slik de var satt opp. Skapdører i forkabin gikk i sengekarm. Hurtigbygg, lite kontroll og ser rett og slett billig ut. Som sagt, meget meget skuffende til 2.150.000,- rein galskap og ran

Du vet vel også hva dårlig tilpasset er?? man viser rett og slett ikke frem en slik båt på en slik viktig messe.

Det som er rart er at de ikke er alene om å vise en dårlig båt på messen , jeg har nå gått 2dager på den messen og har vært i tilsammen 6 båter hvor jeg fant dører som skrapte i karm , luker ute som knirket og knakte når man gikk på de , dørker inne som knirket når man gikk på de , sikaflex søl på vinduer osv.

Hadde jeg eid et båtfirma om mine ansatte hadde ansvar for å stille ut båter og de ikke fikset sånne detaljer før Norges viktigste messe så hadde de måttet se seg om etter noe annet å gjøre.

Greit nok at et av tilfellene var i en båt i budget klassen men resten av tilfellene var i båter som ligger i øvre prisklasse

uff syn dem viser fra sånn halvferdige på messa ,

skulle nesten tro dette var en standar fra seaco ,

fikk min 1030 levert i sommer også den full av feil mangler å dårlige tilpasninger

hoppet det bare var et untak men begyner nå og lure,

ja synd dem ikke har noe om den på sinn hjeme side

fikk tittet litt på den nye når jeg var i monterings halen for og titte på min egen

det virket som om skroge gjorde seg med forlengelse på70,cm,

men var jo enda masse igjen på den før den var ferdig.

Jeg var ombord i en 1030 bygget av Larvik Båt (tror navnet var det, de holder til i Larvik såvidt jeg forsto) i Vestfold. Jeg har tidligere hatt en 1/2 fabrikat båt som var litt rævkjørt av forrige eier, så jeg vet litt om hva jeg skal se etter. Båten som var bygget av Larvik Båt var usedvanlig godt bygget, alle dører og skaper passet slik de skal. Åpnet det meste av stuverom og alt var stripset og så pent ut. Det strømtekniske var flott lagt, bedre enn i min forrige Joda 310 (som var verftsbygget).

Men dette var en selvstendig båtbygger, hva verftet selv gjør det vet jeg ikke.

mvh

Bavaria32Sport

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...