REM Startet 7.September.2008 Link til dette innlegget Startet 7.September.2008 For de som er ute etter et godt kjøp. Opptil 70% avslag på utlagte varer hos Maritim/Slependen. Sjøl kjøpte jeg seilervester for halv pris og solcellepanel, 75Watt med 70% avslag til rundt kr 1600. Masse plottere, ekkolodd og annen elektronikk, Wallas, Refleks osv. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Windy37GM Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Så du noen Wallas keramiske kokeplater? mvh Bavaria32Sport med verden mest elendige kokeaparat Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
riosport Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 se her!! http://www.maritim.no/default.aspx?id=455 Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 For de som er ute etter et godt kjøp. Opptil 70% avslag på utlagte varer hos Maritim/Slependen. Sjøl kjøpte jeg seilervester for halv pris Å!! Antyder du at du skal konvertere til shelt.....?? Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Windy37GM Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 (redigert) se her!! Ikke noe keramiske topper der. Er det en vennlig sjel som vet om hvor jeg kan få tak i dette rimeligere enn Malfix/Maritin/ osv? mvh Bavaria32sport Redigert 7.September.2008 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lars H. Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 Ikke bare Maritim har tilbud nå for tiden. AktivMarin Lillestrøm har stort sett 10 - 20% på alt bortsett fra helt nye høstartikler. Et eksempel: 40liter Isotemp varmtvannsbereder til kr. 2790,- Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
tom-ass Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 AktivMarin har vel fremdeles ingen nettbutikk Lars? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Lars H. Svart 7.September.2008 Link til dette innlegget Svart 7.September.2008 I henhold til nettsiden dere, http://aktivmarin.no ser det nok ikke slik ut Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.