Jump to content

Lillesand

Rolf

Recommended Posts

Ja, ja.

Ser at de er strålende fornøyd og at de selv mener det har et knalltilbud her, men er det i takt med hva båtturistene ønsker? Dette tilbudet kommer først og fremst hyttefolket i området til gode og ikke båtturistene.

Kommer man langveisfra og har "parkert" i Lillesand ønsker man gjerne å bli over natten, og da er avgiften for høy. Husker ikke hva det koster, men mener at det er dobbel avgift for båter over 30 fot. (kr 300  ?)

Lillesand vil derfor fortsatt stå på min svarteliste, og vil kun bli besøkt i nødsfall.

Sorry Lillesand, men dette tilbudet er ikke av interesse for meg. :wink:

Har antagelig tenkt meg til Sørlandet i ferien i sommer siden det er noen år siden sist jeg har vært på de kantene. Er det flere gjestehavner som peker seg ut som dyre og dårlige nå, eller? Vet at det har vært/er dyrt i Arendal, men var ikke klar over at andre var så dyre. Blir vel mest uthavner allikevel, men det er greit å vite hvilke havner som tar betalt bare for å ligge noen timer mens en er i butikker og handler også.

Er takknemlig for tips!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...