MartinN Startet 8.September.2008 Link til dette innlegget Startet 8.September.2008 (redigert) Hvor får man tak i dette? Noen som samtidig vet priser eller kanskje skal gi bort noen gamle på østlandet? Opplag nærmer seg og isoporblokker virker som en gull løsning! Redigert 8.September.2008 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Jackon AS produserer båtunderlag for småbåter i Jackopor. Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 8.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Se der ja Oteren! Det var ikke gale priser.. Hjertelig takk! Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Fikk du tak i slike isoporblokker, MartinN ? Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Hei ! Tiden er kommet for å løfte båten på land, og jeg tenkte å ha den i hagen i år. Det enkleste og greieste synes å være å legge den på slike isoporblokker. Båten er 21 fot, og veier rundt 1100 kilo. - Har jeg en ide her, eller burde jeg bygge en mer solid krybbe ? - Hvor setter jeg blokkene under båten ? - Er det noen som har greie på hvor man får kjøpt slike, og hva de eventuelt koster ? Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 18.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Har sendt deg en IM... Sitér dette innlegget Link to post
Djupevågen Svart 18.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2008 Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.