Kjetel Startet 8.September.2008 Link til dette innlegget Startet 8.September.2008 Hei, kjekt forum og lese på dette her , men det er første gang jeg skriver noen ord... Jeg kikker på ny båt til 2009 sesongen, og har pekt meg ut Sealine 305 som ett bra alternativ. Ser at disse båtene kan hentes fra UK til en rimelig grei pris i forhold til hva du får av båt. Men..... Jeg har prøvd i det uendelige å finne konkret data anngående hvordan båtene ble levert som ny. Er helst på jakt etter noen gamle brosjyrer osv. som forteller fakta om båtene. Trenger liksom litt mer harde fakta om båten. Annonsørene oppererer med mange forskjellige tall og fakta. Tilogmed bredden variere fra 3 til 3,5 meter. Tipper den er 3,30m, men er ikke sikker. ( Vesentlig viktig... 3,35 er maks jeg får inn på plassen min. ) Ser det er blitt skrevet noen ord om disse båtene for en stund tilbake siden, men det står ikke så mye matnyttig for meg. Er det noen som har noen gode linker el. som jeg kan kose meg med før jeg setter meg på flyet over til UK? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Søk her så får du opp en del tester: http://www.ybw.com/search/home.htm Har selv kjøpt en del av disse og er godt fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetel Svart 8.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Takker... ser de har noen tester om dem, men har ikke tatt dem helt seriøst kanskje.... Hvis du har testet dem, og det ser OK ut så får jeg vel heller stå i de kronene. Det er jo ikke akurat slik at man blir ruinert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.