Sjarkens venn Startet 8.September.2008 Link til dette innlegget Startet 8.September.2008 Hei alle båtvenner Jeg har kikket på Myra's 25 og 27 foter, og lurer derfor på: er dette gode båter? Noen som kan fortelle meg litt om sjøegenskaper og stabilitet? Mvh Sjarkens venn. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 8.September.2008 Link til dette innlegget Svart 8.September.2008 Min svoger har støpt en Myra 27 og det er en god sjøbåt med god stabilitet. De fleste har betong i dobbeltbunnen som ballast. Myra er flotte sjarker ,men det burde ha hatt tverrhekk. Første gang jeg spekulerte å kjøpe meg en Myra 27 foter var i 1983. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 9.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Men de lager jo Myra 27 med tverrhekk. På nettsiden deres har de ihvertfall tverrhekk. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 9.September.2008 Link til dette innlegget Svart 9.September.2008 Ja, du har rett, blingsa litt der,ja.... (alzheimer light) Her er en Myra 27 med tverrhekk. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 10.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Der ser du! Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 10.September.2008 Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Sjarkens venn skrev: Der ser du! Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 10.September.2008 Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Myra 25 er også en veldig god sjøbåt Sitér dette innlegget Link to post
Hannefisken Svart 10.August.2024 Link til dette innlegget Svart 10.August.2024 Myra 25 sjark et det vist noen i Drøbak som skal begynne å produsere igjen. Formene er visst i Estland el der omkring. Jeg har meldt min interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.