Superkul Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 (redigert) Noen som husker montebello med vår kjære trond kirkevåg ?? en helt øverst minner litt om den malen (han med satvefeila) haha jeg bor i østfold og er superharry -det er jeg stolt av fra flygern og NED til snekka på etparåtredvefot morn døøøø, ute å lufter livbåten Redigert 14.September.2008 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 syntes dere er litt harde mot trådstarter - det kan faktisk være meg og kjerringa han møtte Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
vanntrivsel Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Ikke Harry men jordnære båthusrevyen http://tv.f-b.no/player/kultur/384-baathusrevyen-2008.html Sitér dette innlegget Link to post
HarryAn Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Bruk Liten H Din Tulling..............! Hilsen Harry Moderator; Stopp dette tulltemaet! Mobbing og banning er ikke lov for F.......... Takk for meg! Utlogget for alltid! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 velkommen til forumet :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
johnson Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 LOL Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.