Rune Nap Startet 10.September.2008 Link til dette innlegget Startet 10.September.2008 Har nettopp seilt ruten Fredrikstad-Arvika i Sverige og har erfart enormt mye på de 5 dagene turen tok.Turen gikk via Gøteborg,opp Nordre elv til Trollhatten kanal til Venar`n.Derfra over til Sæffle og kanalen til Glafsfjorden.Det er diskutert "gula humpen" ved Grebbestad her i forumet tidligere,men det er bare moroa i forhold til Malmøfjord lenger syd ved dårlig vær for ikke å snakke om Venar`n.Skulle gjerne ha hatt kart til plotter`n over hele Venar`n, men den gikk ikke lenger enn Venersborg.Noen som vet om det finns elektroniske kart over området?? Hilsen Rune Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 10.September.2008 Link til dette innlegget Svart 10.September.2008 Er det dette du mener: http://www.blocket.se/vi/18047079.htm?ca=1_8_s Sitér dette innlegget Link to post
Rune Nap Svart 11.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2008 Ja, men jeg har geonav som bruker navionics så da er jeg like langt,dessverre,men takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 11.September.2008 Link til dette innlegget Svart 11.September.2008 Jeg har garmin 520s med kartbrikke over venern. Topp sjø å ferdes i.. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.