Ben Sin Svart 23.September.2008 Del på Facebook Svart 23.September.2008 Og du har vel ikke gjort denne turen uten å ta masse bilder du vil dele med oss? Sitér dette innlegget Link to post
ottis Svart 23.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2008 (redigert) Slanger til septik er byttet, motorrom er tørt. Men rom under dørken i cabin har noen plasser hvor det er tilfeller med noe fugt/vann. Har en luke i gulv foran dør inn til wc, åpner denne så var det litt vann der nede... det sitter en lensepumpe der, så vann var ikke i et slikt omfang at den startet.... Får vel åpne dørken i båten og gå den i sømmene =) Når det gjelder steyr'n så gikk den som ei klokke, støysvak og sterk. i fin sjø (noe det var lite av) så lå jeg på rundt 3700 o/min. og marsjet i 22/24 knop. Så motor er sterk nok. Forbruk skal ligge på rundt 27 ltr. i timen ved 3800 o/min. Og det er ikke dårlig.... Når det gjelder bilder.... Her er jeg ikke noe god, det er som regel fruen som tar (hun va ikke med) så det skal jeg bli bedre til Redigert 23.September.2008 av ottis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ottis Svart 29.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2008 (redigert) Til dere bayliner eiere! Inspeksjonsluke ved kjøkken (foran wc) åpner jeg denne luken, så hender det at det ligger "en del" vann der nede i dørken... nå skal det sies at det har regnet ekstremt her i det siste. Ser at det går rør igjenom veggene der nede. Har også en lensepumpe (har ikke fått som mye vann slik at denne har beggynt og pumpe) får noen av dere vann der nede? takluke i kabin front har en lekasje noe tips her ?? den er forsøkt og fuget på best mulig måtte, men det kommer inn vann. Og til slutt, vindu bakerst til høyre (når du kommer inn)... her er det ikke tett, noe tips eller noen med erfaring her? Båt dette gjelder er 1986 mod. 2858. Redigert 29.September.2008 av ottis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 29.September.2008 Del på Facebook Svart 29.September.2008 Lekkasje ved fenderlist kan gi vann i dørken Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.