Frikar Startet 11.September.2008 Link til dette innlegget Startet 11.September.2008 (redigert) Hei Jeg er snart ferdig med mitt selvbyggerprosjekt men nå er det noen viktige detaljer igjen. Det jeg er på jakt etter er en "lukeåpner" til dørklukene. Jeg så en båt med nettopp disse på båtmessen i Haugesund. Husker ikke hvilken båt som hadde disse, har sjekket både Vaagen 40 og Tresfjord 390. De vanlige er jo runde med ett håndtak du vipper opp og drar opp. De jeg leter etter er ca 30-40mm brede og ca 80-120mm lange. Finner ikke igjen noen bilder på nett noen plass. Har lett etter de hos Flak as, seatronic, seasea, maritim, leif o. strøm pluss div nettsøk. Noen andre som har registrert disse lukeåpnerne? En ting til, de er laget i syrefast og er flate på toppen. For å kunne åpne de må du presse ned på den ene siden på løfter motsatt side seg.......... Gjerne vanskelig å se for seg dette med så dårlig forklaring men satser på at deres eminente haukeblikk har sett dette... Espen Redigert 11.September.2008 av Frikar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Aquarius Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Noe slikt du tenker på? Ikke sikker, men tror telmo er importør for Perko. Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
Frikar Svart 14.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Ja nettopp slik. Syntes å huske det var litt annerledes men det er rette sorten ja. TUSEN TAKK for hjelpen Espen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.