Kirkhorn Startet 16.April.2004 Link til dette innlegget Startet 16.April.2004 Jeg har nå skrapt bort gammel bunnsmørning på flapsene mine, pusset over med fint sannpapir, og smørt over med 30% saltsyre. Skyllet så videre med ferskvann. Ser nå ut om ny, og skinner som solen Så er spørsmålet: Hva om jeg nå ikke gjør mer, men bare sjø setter båten slik. Vil dette gå greit?? Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å legge på 2 lag med Jotun Antipest, og så et par lag med Non stop. Noen som har gode råd å gi meg?? Sitér dette innlegget Link to post
Kirkhorn Svart 16.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2004 Takk for den Jolo, da smører jeg bare på..... Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 16.April.2004 Link til dette innlegget Svart 16.April.2004 Skal du være ekstra sikker på at dette sitter "til evig tid", så legger du aller først på ett lag to-komp. etsprimer (f.eks. International Etch Primer), og innen 15 minutter etterpå legger du på to-komp. epoxyprimer. Så bunnstoff, før siste strøk epoxy er gjennomherdet. Du må ha over 15 grader i lufta ved pålegging av begge primertypene, ev. varme opp lokalt v.hj.av bærelampe, vifteovn el.l. Gudd løkk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.