Petter-B Startet 16.April.2004 Link til dette innlegget Startet 16.April.2004 Jeg holder på og pusse opp akterkabinen på min snekke og er på jakt etter oppheng for gardiner. Fra Nidelv Båtbyggeri ble jeg tipset om skinner fra Norsk Silent Gliss AS. Er det noen som vet hvor man kan finne en forhandler av slike skinner? Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
fernanda Svart 16.April.2004 Link til dette innlegget Svart 16.April.2004 Prøv i en stoffbutikk, Feks. Interiørland(kanalen), Kid interiør(tolvkanten), eller Per Oskar Meier Båtkalesjer(Smiløkka, Vear) MVH Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Jonny Svart 16.April.2004 Link til dette innlegget Svart 16.April.2004 Eller en hvilken som helst vanlig velassortert gardinforretning. Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 17.April.2004 Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Hei. Er selv i ferd med å skifte gardiner i båten. Trenger da også div. glidere, stoppere osv. til de skinner jeg har idag. Var hos Stua i Fredrikstad. Maken til service for å hjelpe meg med de små dippettuttene jeg skulle ha. Slår neppe ut i deres regnskap, men service det ytet de. Ringte til nevnte firma (Norsk Silent Gliss AS) mens jeg var i butikken og alt iorden. Skulle du få problemer med deler, så send meg en IM så skal jeg gi deg navnet på den i Stua jeg snakket med. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.