olews Startet 13.September.2008 Del på Facebook Startet 13.September.2008 I natt kjørte en båt rett inn i hekken på to fortøyde båter ved Hovedøya. Bildet viser hvor båten traff. I følge hva jeg fikk samlet av informasjon så skjedde dette klokka 4 i natt. Det ser ikke så ille ut på bildet, men det er betydelige skader på båtene, knuste vinduer etc. Det er mange galninger på sjøen. " Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Grand Banks jr Svart 13.September.2008 Del på Facebook Svart 13.September.2008 Vet du noe om personskader osv? Er det ikke lys på piren? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
olews Svart 13.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2008 Personskader vet jeg ingenting om, hadde kanskje hørt noe om det om det var noe. Det er lys på piren nå, kan ikke huske om det var lys før. Dette er ganske midlertidige brygger mens det mudres i bukta. Å legge permanente brygger utenfor bølgebryteren er ikke noen god ide. Midlertidige var heller ikke noen god ide viste det seg. Det går an å se litt fra mudringen på fotoalbunet ABF fotoalbum. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.